25.11.2021 / 16:25
StoryEditor

W 2021 r. rynek handlu detalicznego artykułami sportowymi czeka mocne odbicie

Sprzedaż artykułów sportowych (pixabay)
Pandemia koronawirusa, a zwłaszcza wprowadzony w odpowiedzi na nią lockdown i inne restrykcje sprawiły, że w 2020 r. dynamika handlu detalicznego artykułami sportowymi była ujemna – wynika z raportu „Handel detaliczny artykułami sportowymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026” firmy PMR. 

W 2021 r. rynek handlu detalicznego artykułami sportowymi czeka odbicie, a dynamika będzie rekordowa na przestrzeni ostatnich lat i wyniesie blisko 10 proc. – podają autorzy naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 17:24
StoryEditor
Roślinna żywność pod ostrzałem. Czy Parlament Europejski zakaże używania tradycyjnych nazw dla alternatyw mięsa?
Parlament Europejski ponownie głosuje nad nazwami roślinnych alternatyw mięsa (fot. Lefteris kallergis/Unsplash)

Nazewnictwo produktów roślinnych powraca do unijnej agendy politycznej. Komisja Rolnictwa Parlamentu Europejskiego poparła propozycję zakazu stosowania określeń takich jak "burger", "kiełbasa" czy "stek" w odniesieniu do roślinnych alternatyw mięsa. Czy zmiana prawa faktycznie chroni konsumentów, czy raczej ogranicza rozwój dynamicznie rosnącego rynku?

8 września Komisja Rolnictwa Parlamentu Europejskiego zagłosowała za ograniczeniem stosowania nazw tradycyjnie kojarzonych z mięsem w odniesieniu do roślinnych zamienników. Prop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 13:27
StoryEditor
Internetowa oferta Żabki bogatsza o świeże pieczywo. To dzięki kooperacji z firmą Enata Bread
Nową kategorią produktów dostępną w aplikacji Żabka Jush są pieczywo oraz słodkie i słone wypieki z placówek sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce nawiązała współpracę z firmą Enata Bread – właścicielem sieci piekarnio-kawiarni Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Do czego sprowadza się ta kooperacja?

Spółka Lite e-Commerce odpowiedzialna za q-commercowe projekty Grupy Żabka zaczęła współpracę z firmę Enata Bread. Pozwoliło jej to rozszerzyć ofertę dostępną w aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:02