17.03.2022 / 17:37
StoryEditor

W Luksemburgu nie płacisz za transport, w Holandii kupujesz do słoika. 19 Zrównoważonych praktyk z całej Europy

W Norwegii istnieje system kaucji za butelki i puszki nadające się do recyklingu. (fot. Shutterstock)
Stać się pierwszym kontynentem neutralnym dla klimatu – taki cel postawiła sobie Europa i chce go osiągnąć do 2050 roku z pomocą Europejskiego Zielonego Ładu. Ambicje te znajdują odzwierciedlenie w konkretnych inicjatywach.

Istnieją także liczne działania krajowe, lokalne, inicjatywy prywatnych przedsiębiorstw na rzecz ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Niektóre z nich realizują wyjątkow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 16:48
StoryEditor
Netto wciąż otwiera sklepy w obiektach po Tesco. Gdzie ruszył nowy dyskont?
Netto otworzyło trzeci sklep w Świebodzinie (fot. mat. prasowe)
W Świebodzinie ruszył najnowszy sklep sieci Netto w Polsce. To już trzeci dyskont pod szyldem duńskiego operatora spożywczego w tym mieście.

Sklep ruszył przy ul. Sulechowskiej 8. Już wcześniej w Świebodzinie funkcjonowały sklepy Netto przy ul. Sukienniczej 32 oraz przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 35A.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 10:37
StoryEditor
Wittchen pokazał przychody. Firma rozważa odroczenie inwestycji w nowe centrum logistyczne
Przychody Grupy Wittchen w ciągu trzech kwartałów 2023 r. zwiększyły się o ponad 24 proc. r/r do 334,8 mln zł (fot. Wittchen)
Przychody Grupy Wittchen w ciągu trzech kwartałów 2023 r. zwiększyły się o ponad 24 proc. r/r do 334,8 mln zł, a wypracowany w tym okresie zysk netto wzrósł o niemal 20 proc. r/r do 40,6 mln zł. Grupa po trzech kwartałach osiągnęła marżę brutto na sprzedaży na poziomie 62,9 proc. (-0,2 pkt. proc. r/r). Głównym motorem wzrostu była sprzedaż e-commerce (realizowana poprzez własne e-sklepy i platformy marketplace), która wzrosła o prawie 39 proc. r/r i odpowiadała za połowę łącznej sprzedaży.

W samym trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody zwiększyły się o 8,4 proc. r/r do 128,1 mln zł, a zysk netto wyniósł 17,4 mln zł, tj. 2,6 proc. mniej niż rok wcześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05. grudzień 2023 10:14