21.04.2020 / 14:11
StoryEditor

Wielkanocny koszyk w małych sklepach większy o połowę. Spadła liczba wizyt

Mały sklepik osiedlowy, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Najnowsze dane dostarczone przez system M/platform pokazują, że przedświąteczna liczba wizyt w małych sklepach spadła o 30 proc. względem ubiegłego roku, podczas gdy średni koszyk wzrósł o prawie 50 proc. Równocześnie, wzrosty w poszczególnych kategoriach wskazują na coraz większe urozmaicenie tegoż koszyka.

Zdaniem ekspertów pandemia koronawirusa zmieniła obyczaje zakupowe konsumentów. Jednym z efektów tej zmiany jest to, że rzadziej odwiedzają małe lokalne sklepy, ale kupują tam d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 17:16
StoryEditor
Właściciel Biedronki ostro o kampanii Lidla. "To brak szacunku"
Właściciel Biedronki ostro o kampanii Lidla. ”To brak szacunku” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Od początku lutego Lidl prowadzi porównawczą kampanię reklamową, której celem jest wykazanie, że jest najtańszym supermarketem w Portugalii. Nie spodobało się to firmie Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka i Hebe, który na portugalskim rynku zarządza szyldami Pingo Doce oraz Recheio. Zarzuca ona Lidlowi, że porównywane w ramach jego kampanii koszyki nie są reprezentatywne.

W szczególności Jeronimo Martins nie podoba się użyte przez konkurenta stwierdzenie, że "to zostało udowodnione: Lidl jest najtańszym supermarketem". Właściciel Biedronki argume...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 08:57
StoryEditor
Jagoda Gwardys-Zientara zmienia stanowisko w Carrefour Rumunia. Jaką rolę będzie pełniła teraz?
Jagoda Gwardys-Zientara, dyrektor operacyjny rumuńskiego oddziału Carrefour z początkiem czerwca zmieniła stanowisko (fot. LinkedIn)
3 czerwca Jagoda Gwardys-Zientara, dotychczasowa dyrektor operacyjna (COO) rumuńskiego oddziału sieci Carrefour, objęła w nim stanowisko dyrektora ds. handlu i zakupów. Wraz z tą zmianą stanowisko COO zostało zlikwidowane.

Jako dyrektor ds. handlu i zakupów Jagoda Gwardys-Zientara będzie nadzorowała działania związane z zakupami, łańcuchem dostaw i logistyką – podaje portal businessma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 15:10