17.02.2022 / 17:17
StoryEditor

Less ogłasza nową strategię. Firma chce stworzyć sieć second handów przyszłości, rozwijać e-commerce i konsolidować rynek

Zespół Grupy LESS (Zespół Grupy LESS)
Grupa Less zaprezentowała długoterminową strategię zakładającą rozwój kolejnych linii biznesowych, i jak podkreślają jej twórcy, skalowanie biznesu w oparciu o megatrendy związane z ekologią i gospodarką cyrkularną. Grupa podkreśla, że wdrożenie nowej strategii, razem z planowaną zmianą nazwy giełdowej spółki na Less SA, to nowy rozdział rozwoju całego projektu. 

– Budujemy zupełnie nowe doświadczenia wokół przedmiotów używanych – tak dla osób chcących je sprzedawać, jak i dla kupujących. Wierzymy w przyszłość modelu cyrkularnego. Jeśli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 22:06
StoryEditor
Rekordowa sprzedaż Bio Planet i ambitne plany rozwoju dystrybutora i producenta produktów ekologicznych. Firma zakończyła proces selekcji marek
Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet
Bio Planet S.A. w 2023 roku wypracowała 254,6 mln zł przychodu ze sprzedaży towarów, usług i materiałów. Spółka wykazała zatem znaczący wzrost w stosunku do roku 2022 (w którym przychody wyniosły 201,4 mln zł), tak więc poprawiła wynik aż o 26,4 proc. Wzrost sprzedaży przyniósł także umiarkowany wzrost zysku netto z poziomu 0,6 mln zł w 2022 r. do 0,9 mln zł w 2023 r. (+62,7 proc.). Całkowita spłata przejęć dobiegnie końca w styczniu 2026, co przełoży się na poprawę wskaźników finansowych, płynności oraz rentowności w kolejnych latach.

- Mimo, iż wypracowaliśmy wyższy zysk netto w stosunku do 2022 r., z punktu widzenia zarządu rentowność netto osiągnięta przez spółkę nie osiągnęła satysfakcjonującego poziomu. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 16:38
StoryEditor
Kurs Dino poszybował w górę, w ślad za Jeronimo Martins
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)
Kurs akcji Jeronimo Martins wzrósł po publikacji wyników finansowych za pierwszy kwartał 2024 roku. W ślad za notowaniami właściciela sieci Biedronka, do góry poszybowały notowania Dino i Grupy Eurocash.

Właściciel sieci handlowej Biedronka podał wyniki finansowe. Przychody za pierwszy kwartał 2024 roku wyniosły 8,1 mld euro, natomiast EBITDA 508 mln euro. Choć marża EBITDA zmal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 04:08