16.10.2020 / 09:26
StoryEditor

X5 zwiększył sprzedaż o ponad 15 proc. w trzecim kwartale

Sklep Pyaterochka (fot. mat. pras.)
X5 Retail Group, lider rosyjskiego rynku detalicznego, który obsługuje sieci Pyaterochka, Perekrestok i Karusel, ogłosił wstępną skonsolidowaną sprzedaż detaliczną netto i wyniki operacyjne za trzeci kwartał bieżącego roku.

W III kw. 2020 r. całkowita sprzedaż detaliczna netto X5 wzrosła o 15,4 proc. rok do roku. Jednocześnie wartość sprzedaży like-for-like wzrosła o 6,9 proc.

Sprzedaż det...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 16:32
StoryEditor

Sieć Tchibo zmienia swoje placówki i modyfikuje ofertę produktową

(fot. materiały prasowe)
Firma Tchibo, która w Polsce zarządza m.in. siecią sklepów i kawiarni postanowiła zmodyfikować swój koncept kawiarniany. Firma chce modyfikując ofertę i wprowadzając zmiany wizualne jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Dlatego Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie i wprowadza nową komunikację. Na jakie zmiany zdecydował się operator?

Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa podkreśla, że firma mocno pracuje nad tym, aby klienci odwiedzający kawiarnie i sklepy sieci czuli się jak naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.09.2023 / 16:44
StoryEditor

L’Oréal Polska pokazał badania dotyczące oczekiwań konsumentów w obszarze innowacji. Jakie są wnioski z analizy?

Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie HUB
Innowacje są kluczem do sukcesu każdej organizacji oraz motorem napędowym zmian – wskazują eksperci firmy L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Czy mają rację, jak innowacje postrzegają konsumenci?

Technologie i innowacje napędzają trendy konsumenckie?

Nowe technologie stymulują rozwój wielu branż, zaczynając od medycyny, budownictwa, a kończąc na kosmetykach, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 03:00