16.08.2017 / 09:38
StoryEditor

Zawisła wiecha na budowie Bulwarów Książęcych we Wrocławiu

Wizualizacja Bulwarów Książęcych we Wrocławiu (mat. prasowe)
Budowa inwestycji Bulwary Książęce realizowanej przez BPi Polska we Wrocławiu osiągnęła stan surowy otwarty. Z okazji zakończenia robót konstrukcyjnych na budynku I etapu Generalny Wykonawca projektu – CFE Polska – zawiesił tradycyjną wiechę. Obiekt w unikatowy sposób łączy funkcję mieszkalną z handlowo-usługową.

Bulwary Książęce są pierwszą inwestycją realizowaną przez belgijskiego dewelopera – firmę BPi Polska na wrocławskim rynku nieruchomości. Nowoczesny kompleks powstaje pomiędzy dw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 12:19
StoryEditor
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce. Sprawdź, jaka firma prześcignęła Lidla i Biedronkę
Drogeryjny Rossmann to najsilniejsza marka sieci detalicznej według YouGov (fot. Shutterstock)
Nie Lidl (drugie miejsce) i nie Biedronka (trzecia pozycja), lecz Rossmann zwyciężył w badaniu najsilniejszych marek sieci handlowych autorstwa agencji Inquiry. Autorzy badania tłumaczą, że pozycja w rankingu jest "całkowitej kondycji marki obliczonej z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji".

Kto uplasował się za podium? Czwarte miejsce w rankingu Inquiry zajęła sieć Ikea, a na piątej pozycji wylądował Empik. Miejsca 6-10 zajęły takie marki, jak (kolejno): ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:15
StoryEditor
Żabka wyłącza Żappka Pay, Żabu, Żappkę Post i subskrypcje w aplikacji! Jednocześnie zapowiada koniec przelewania żappsów
Żapka wygasi za kilka tygodni szereg usług dostępnych dotychczas w aplikacji (fot. mat. prasowe)
Szykują się ogromne zmiany w Żappce, aplikacji sieci Żabka. Operator właśnie ogłosił, że szereg wdrożonych wcześniej usług zniknie z apki. Część zmian nastąpi w czerwcu, inne planowane są na koniec lipca. Żabka mówi o "kompleksowym przeglądzie" funkcjonalności i zapowiada "tymczasowe wyłączenie lub gruntowną przebudowę" szeregu modułów.

Żabka zapowiada, że wyłączy możliwości płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Z kolei na koniec lipca planowane jest wyłączenie Żappka Post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2024 06:17