03.08.2016 / 15:55
StoryEditor

Eurocash piwną potęgą

Eurocash dystrybuuje rocznie ponad 0,7 mld opakowań piwa (Materiały prasowe)
Największy dystrybutor FMCG w Polsce informuje dokładnie o sprzedaży w konkretnych grupach asortymentowych. Te liczby najlepiej pokazują skalę działalności i potęgę dystrybucyjną Portugalczyków.

Niekwestionowanym liderem produktów dystrybuowanych przez Grupę Eurocash jest alkohol, a dokładniej piwo. Samych butelek Grupa sprzedaje ponad 400 mln rocznie. Po doliczeniu pu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 23:10
StoryEditor

Grupa Pepco przejmuje ponad 70 sklepów dyskontowych od swojego konkurenta

Grupa Pepco, właściciel sieci Pepco, Dealz i Poundland przejmie w Wielkiej Brytanii 71 sklepów będącej w upadłości sieci Wilko. Pepco podpisało umowę "last minute" z firmą PWC, która administruje aktywami bankrutującej sieci 400 sklepów z ofertą przemysłową.

Grupa Pepco planuje teraz konwersję sklepów Wilko na szyld Poundland, oferując jednocześnie zatrudnienie menadżerom i pracownikom sklepów.

Szef Poundland Barry Williams p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 18:43
StoryEditor

Które sieci w Polsce mają dostęp do największej liczby klientów? Wyniki tych badań mogą zaskakiwać

Z analizy GfK i NielsenIQ wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów są sieci Media Expert i Biedronka (fot. shutterstock)
Choć Żabka jest siecią z największą liczbą placówek w kraju, to wcale nie ona dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o liczbę klientów, do których ma dostęp. Pod tym względem lepiej od Żabki wypadają dwaj inni gracze detaliczni. Nazwę pierwszego można zgadnąć bez większego problemu, ale z poprawnym wytypowaniem drugiego wiele osób miałoby już problem.

Z analizy GfK i NielsenIQ, przygotowanej dla „Rzeczpospolitej” wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów, są sieci Media Expert i Biedronka. Obydwie mają dostęp aż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19. wrzesień 2023 06:39