05.08.2020 / 08:06
StoryEditor

Koronawirus uderzył w wyniki Grupy Metro. Właścicel Makro z dwucyfrowym spadkiem obrotów

Grupa Metro planuje podzielić się na mniejsze biznesy do połowy przyszłego roku (fot. Makro)
Grupa Metro odnotowała w trzecim kwartale spadek sprzedaży o 17,5%. Przez cały rok obrotowy operator spodziewa się spadku sprzedaży nawet o 5% - podaje DPA.

Skutki koronakryzysu poważnie osłabiły działalność grupy detalicznej Metro. Sprzedaż w trzecim kwartale spadła znacząco o 17,5% do około 5,57 mld euro. Metro podkreśliło jednak,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 19:39
StoryEditor
Handel detaliczny i hurtowy pod presją rosnących czynszów oraz cen energii [ANALIZA]

Rosnące ceny energii, paliw i czynszów coraz mocniej uderzają w handel detaliczny i hurtowy, a końcówka 2025 roku zapowiada się jako jedna z najtrudniejszych dla branży.

Najnowsza analiza Polskiego Instytutu Ekonomicznego pokazuje, że ponad 70 proc. firm spodziewa się gwałtownego wzrostu kosztów, szczególnie w sektorach o wysokim zużyciu energ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 15:56
StoryEditor
Aldi będzie rozdawał w Katowicach i Warszawie czekolady mleczne z orzechami laskowymi
W ramach grudniowej akcji ”Słodko, że pomagasz” sieć Aldi przekazuje do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz w Warszawie czekolady Choceur Nutcracker

Aldi ponownie włącza się w inicjatywy wspierające honorowych dawców krwi, tym razem obejmując swoim działaniem nie tylko województwo śląskie, ale także Warszawę. W okresie przedświątecznym do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz w Warszawie trafiły czekolady mleczne z orzechami laskowymi Nutcracker, które zostaną przekazane krwiodawcom jako wyraz wdzięczności za ich zaangażowanie.

Czekolady Nutcracker z nową identyfikacją wizualną

W ramach grudniowej akcji „Słodko, że pomagasz” sieć Aldi przekazuje do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwioleczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 04:08