20.10.2023 / 11:57
StoryEditor

Właściciel sieci Makro Polska notuje wzrost sprzedaży. Tylko na jednym rynku Grupa Metro zanotowała mocny spadek

W roku obrotowym 2022/2023 zakończonym 30 września, Grupa Metro zanotowała sprzedaż na poziomie 30 mld euro (fot. Shutterstock)
Metro AG podało wyniki sprzedaży za czwarty kwartał roku obrotowego 2022/2023, który w przypadku tej grupy zakończył się 30 września br. Okazuje się, że wzrosła ona na każdym rynku, z rosyjskim włącznie. Grupa podsumowała też sprzedaż w całym rok. Czy jej dynamika była zgodna z prognozami?

Ogólnie Metro AG zamknęło czwarty kwartał roku finansowego 2022/2023 sprzedażą o wartości 7,9 mld euro. Komentując wyniki, osiągnięte w tym okresie władze grupy podkreśla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 10:28
StoryEditor
Kawa drożeje jak nigdy dotąd, ale Polacy nie rezygnują z codziennej filiżanki. Co naprawdę dzieje się na sklepowych półkach w cieniu globalnego kryzysu?
Czy rosnące ceny kawy wpłyną na przyzwyczajenia polskich konsumentów? (fot. Shutterstock)

Mimo że światowy rynek kawy mierzy się z największymi od dekad turbulencjami, polskie półki sklepowe pozostają dobrze zaopatrzone. Rosnące ceny surowca i zmiany w opakowaniach nie zniechęcają konsumentów do codziennej filiżanki. Jakie zmiany naprawdę zachodzą na rynku kawy w Polsce?

Ceny kawy na światowym rynku wzrosły w ciągu ostatniego roku o ponad 100 proc., osiągając poziom nienotowany od 50 lat. Powodem są niekorzystne warunki pogodowe w krajach będąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 11:25
StoryEditor
Jak oni to robią? Właściciel Sinsay i Reserved idzie jak rakieta! Czy fatalna pogoda popsuje dobry nastrój?
Sklep sieci Sinsay (mat. prasowe LPP)

W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do kwietnia 5 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 24 proc. r/r. w walutach stałych.

Jak podaje zarząd LPP, dzięki utrzymaniu dyscypliny kosztowej oraz racjonalnemu podejściu do realizacji planu rozwoju, spółka powróciła do dwucyfrowych wzrostów zysków, wypraco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 02:50