07.09.2015 / 11:46
StoryEditor

Zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu w firmie Carlsberg Polska

1 września br. Piotr Chęcielewski, wiceprezes firmy Carlsberg Polska ds. marketingu, awansował na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby w strukturach Grupy Carlsberg w Kopenhadze.

Jego obowiązki w randze wiceprezesa ds. marketingu przejmie Wojciech Żabiński, dotychczasowy dyrektor ds. marek międzynarodowych i innowacji. W nowej roli Piotr Chęcielewski będ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 51% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16.11.2023 / 23:15
StoryEditor
Biedronka czy Lidl - która sieć wygrywa pojedynek na ceny marek własnych?
Lidl, Biedronka czy Kaufland, kto ma najtańsze produkty marki własnej? Wszelkie wątpliwości rozwiewa badanie sporządzone na podstawie paragonów dodanych do aplikacji PanParagon. Na kogo stawiacie Biedronkę, czy Lidla?

W badaniu produktów w Biedronce, Lidlu i Kauflandzie porównane zostały takie artykuły jak: czekolada mleczna, woda źródlana, mleko 2 proc., twaróg półtłusty, płatki owsiane górs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 51% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.11.2023 / 12:38
StoryEditor
Carrefour "miksuje” rozwiązania Biedronki i Netto. Czy stoiska z wędlinami od lokalnych wytwórców w dyskontach Supeco zdadzą egzamin?
Od 16 października w dyskoncie Supeco w Piekarach Śląskich działa Stoisko Zakładów Mięsnych Ham (fot. Carrefour Polska)
Od 16 października w dyskoncie Supeco w Piekarach Śląskich działa firmowe stoisko Zakładów Mięsnych Ham. Jego otwarcie wpisuje się w strategię ogłoszoną przez Carrefour Polska (właściciela sieci Supeco) wiosną br., która zakłada rozszerzenie współpracy z lokalnymi dostawcami.

Dyskont Supeco w Piekarach Śląskich nawiązał współpracę z czołowym tamtejszym producentem wyrobów mięsnych – Zakładami Mięsnymi Ham. Jej efektem jest otwarte 16 października (na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 51% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 20:19