04.12.2017 / 07:55
StoryEditor

Handel inwestuje w zielone otoczenie swoich obiektów

()
Odpowiednia aranżacja terenów zielonych wokół obiektów handlowych wpływa na atrakcyjność i mocną pozycję konkurencyjną inwestycji. Miejski park, pole golfowe, park rzeźby, czy ekologiczny park rozrywki to tylko niektóre z rozwiązań na jakie decydują się obecnie deweloperzy.

Kreatywnie zaprojektowane tereny zielone wokół centrów handlowych przyciągają nie tylko mieszkańców miasta, ale również okolic, czy też turystów. Zapewniają rozrywkę, wpływają n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 13:54
StoryEditor
Shein i Temu wywracają rynek mody! Jak marki radzą sobie z konkurencją ultrataniej odzieży?
Shein i Temu wywracają rynek mody (fot. Ascannio/Shutterstock)

Ultratanie marki, takie jak Shein i Temu, zmieniają krajobraz branży modowej, stawiając tradycyjne firmy w obliczu poważnych wyzwań. Czy giganci tacy jak CCC, LPP czy Zalando będą w stanie dostosować się do tej zmieniającej się rzeczywistości? Eksperci Kondo&Partners Consulting analizują ich strategie na przyszłość, przedstawiając różnorodne podejścia do walki o klientów.

Marki Shein i Temu zrewolucjonizowały rynek modowy, oferując odzież w bardzo przystępnych cenach, głównie poprzez internetowe platformy sprzedażowe. Ich sukces polega na niskic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 11:22
StoryEditor
Sieć Al.Capone zapowiada serię nowych otwarć. Prezes Piotr Jura: jesteśmy przygotowani do dynamicznego wzrostu
Piotr Jura, prezes zarządu sieci sklepów z alkoholem Al.Capone

W 2024 roku w Polsce pojawiło się sześć nowych sklepów sieci Al.Capone. To mniej niż w roku ubiegłym. Spowolnienie to nie martwi jednak prezesa spółki, który zapewnia, że w niedalekiej przyszłości sytuacja ulegnie zmianie, a na mapie naszego kraju pojawi się kilkadziesiąt kolejnych punktów należących do marki. Piotr Jura podzielił się z nami planami na rozwój firmy, a także zdradził, co sądzi o nocnej prohibicji i sprzedaży alkoholu w tubkach.

Sieć Al.Capone działa na rodzimym rynku od blisko piętnastu lat. Obecnie posiada 120 punktów usytuowanych na terenie trzynastu województw. 67 z nich to miejsca prowadzone przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:57