05.08.2020 / 12:10
StoryEditor

Action otwiera ponad 10 sklepów i rusza na podbój dużych polskich miast

Sieć dyskontów niespożywczych Action ponownie ruszyła z realizacją planu ekspansji na polskim rynku. W ciągu 1,5 miesiąca firma otworzy łącznie 12 nowych sklepów, w tym drugi market w Szczecinie i czwarty we Wrocławiu, a także dwa kolejne w województwie łódzkim.

Action, który stawia sobie za cel obecność w całej Polsce, również w dużych aglomeracjach. Pozostałe sklepy będą zlokalizowane na południu kraju, w miastach, w których marka nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 22:53
StoryEditor
Żabka wie, jak z parzenia w sklepie kawy zrobić niezłe wydarzenie i sprzedać więcej. Nowy przedmiot pożądania, z którym chodzić będzie pół Polski

Sieć sklepów Żabka wprowadza limitowaną edycję kubków na kawę – Good Vibes Edition. Nowa, kolorowa seria pojawi się we wszystkich sklepach Żabka już od 2 lipca 2025 r. i ma na celu wzmocnienie sprzedaży kaw w wakacyjnym okresie. Kubki, zaprojektowane z humorem i pozytywnymi hasłami, mają budzić uśmiech i letni nastrój.

Jaką kawę oferuje Żabka?

Kawa oferowana w ekspresach, w sklepach Żabka to 100% Arabica, wypalanej we włoskiej palarni Julius Meinl – jednej z najstarszych w Europie. Kawa do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 13:00
StoryEditor
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Co o tym decyduje? [WYWIAD]
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Wywiad z Marcinem Piotrowskim z savi marketing

– Wszystkie brandy muszą mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest wejście na rynek nowego pokolenia. A to oznacza, że niejako na nowo muszą odnaleźć się w otoczeniu potrzeb konsumentów. Muszą także na nowo odnaleźć skuteczny sposób komunikowania się z tą grupą. Tak jak obecnie z pokoleniem Zetek – mówi Marcin Piotrowski z savi marketing

Z Marcinem Piotrowskim, Commercial Directorem w savi marketing, rozmawiamy o tym, jak skutecznie prowadzić kampanie marketingowe do pokolenia Z i w jaki sposób zwiększać spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:11