16.07.2018 / 11:58
StoryEditor

Auchan promuje produkty marki własnej w strefie kas

(materiały własne)
Sieć Auchan postanowiła mocniej promować produkty marki własnej z logo kciuka, czyli segmentu ekonomicznego, a także z czerwonym ptaszkiem (rudzikiem) z segmentu. Dobrych kilka tygodni temu produkty private label pojawiły się w hipermarketach strefach przykasowych. Firma skupiła się ekspozycji oferty przekąsek i słodyczy, a także produktów przemysłowych przydatnych podczas letnich imprez na powietrzu.

W posunięciu Auchan nie byłoby nic dziwnego, gdyby nie fakt, że francuski operator od wielu lat – ze względu na komfort klientów - starał się bardzo mocno ograniczać ofertę w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 08:53
StoryEditor
Właściciel Biedronki dzięki sztucznej inteligencji (AI) zmieni merchandising i współpracę z producentami

Portugalska sieć Pingo Doce, należąca do grupy Jerónimo Martins (właściciela Biedronki), wprowadza nowy standard w handlu detalicznym. Współpracując z SymphonyAI, firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do rewolucyjnego podejścia w merchandisingu – zastępuje statyczne raporty dynamicznymi analizami w czasie rzeczywistym, które pozwalają podejmować precyzyjne decyzje i jeszcze skuteczniej współpracować z producentami FMCG.

Sztuczna inteligencja w służbie współpracy handlowej

Nowe rozwiązanie daje producentom FMCG współpracującym z Pingo Doce pełną widoczność w czasie rzeczywistym, dostęp do a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 18:51
StoryEditor
Właściciel Stokrotki wydziela biznes detaliczny w Polsce, Szwecji i Bułgarii do nowej spółki. Dlaczego to robi?

Grupa inwestycyjna Vilniaus Prekyba przeprowadza restrukturyzacje biznesu, która będzie polegała m.in. na wydzieleniu Stokrotki i dwóch innych spółek detalicznych do oddzielnego podmiotu, częścią tego planu jest na wcześniejszy wykup obligacji za 260 mln euro. Jednocześnie firma przeprowadza szeroka wymianę kadr w kilku spółkach Maxima Grupe.

Rytualne tsunami personalne w Grupie Maxima

W związku z głęboka restrukturyzacją całej grupy inwestycyjnej Vilniaus Prekyba, do której należy Maxima Grupe, ogłoszono istotne zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 10:04