16.07.2018 / 11:58
StoryEditor

Auchan promuje produkty marki własnej w strefie kas

(materiały własne)
Sieć Auchan postanowiła mocniej promować produkty marki własnej z logo kciuka, czyli segmentu ekonomicznego, a także z czerwonym ptaszkiem (rudzikiem) z segmentu. Dobrych kilka tygodni temu produkty private label pojawiły się w hipermarketach strefach przykasowych. Firma skupiła się ekspozycji oferty przekąsek i słodyczy, a także produktów przemysłowych przydatnych podczas letnich imprez na powietrzu.

W posunięciu Auchan nie byłoby nic dziwnego, gdyby nie fakt, że francuski operator od wielu lat – ze względu na komfort klientów - starał się bardzo mocno ograniczać ofertę w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2024 / 09:47
StoryEditor
Właściciel Netto otworzy pierwszy sklep bezobsługowy inspirowany rozwiązaniami z Polski
Salling Group uruchomi sklep bezobsługowy pod szyldem Føtex (Salling Group)
Salling Group, właściciel sieci handlowych Netto, Føtex i Bilka uruchomi w październiku br. swój sklep bezobsługowy pod szyldem Føtex. Choć pierwsza placówka tego typu ma być testowana w Danii, spółka oficjalnie przyznaje, że inspiracje do otwarcia marketu czerpała w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Føtex GO, tak będzie nazywał się pierwszy bezobsługowy sklep Salling Group zlokalizowany w mieście Aarhus. Market ma korzystać z technologią kamer, która po raz pierwszy ujrzała...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 12:42
StoryEditor
Koreańskie zupy instant wycofane z duńskich sklepów, bo... są zbyt ostre. W Polsce nadal są na półkach
Produkty marki Samyang wycofane ze sklepów w Danii (Shutterstock)
Poziom kapsaicyny, odpowiedzialnej za ostry, pikantny smak w zupach instant marki Samyang okazał się tak wysoki, że w Danii zdecydowano wycofać ze sklepów kilka smaków. Duński Urząd ds. Weterynarii i Żywności oznajmił w komunikacie, że konsumenci mogą być narażeni na zatrucie tymi produktami.

Duński urząd ma zastrzeżenia szczególnie do trzech produktów marki Samyang: Buldak 3 x Spicy & Hot Chicken, Buldak 2 x Spicy & Hot Chicken oraz Buldak Hot Chicken Stew. Zawa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. czerwiec 2024 10:53