13.03.2023 / 12:47
StoryEditor

Dostawcy Tesco protestują przeciwko nowej opłacie

Sieć Tesco opuszcza Birmę (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco wprowadziło nową, dodatkową opłatę fulfilmentową dla dostawców, aby pokryć koszty operacji internetowych. Ci ostro zaprotestowali.

Sieć poinformowała swoich dostawców o tym, że wprowadza nową opłatę, która pomoże pokryć koszty internetowego serwisu w związku z tym, że handel internetowy rośnie i staje s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 11:40
StoryEditor
Producent alkoholi inwestuje w sprzedaż e-commerce. Firma zatrudniła dyrektora z Kuboty i Many Mornings do budowy nowego biznesu
Piotr Król, dyrektor działu e-commerce Mazurskiej Manufaktury S.A.

Do Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa, dołączył Piotr Król, który jest jednym z akcjonariuszy Spółki. Dotychczas związany był z markami Kubota oraz Many Mornings, pełniąc w nich rolę managera ds. e-commerce i marketingu. W nowej firmie obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora działu e-commerce.

Piotr Król posiada ponad 8-letnie doświadczenie z obszaru marketingu internetowego oraz e-commerce. Od początku swojej kariery odpowiadał za zwiększanie sprzedaży oraz efekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 15:06
StoryEditor
Nowe nawyki zakupowe. Kiedy konsumenci robią zakupy i chodzą do sklepów?
(fot. Shutterstock)

Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na nasze codzienne życie, w tym na nawyki zakupowe, tłumaczą eksperci Mastercard Economics Institute. Z badań przeprowadzonych przez instytut wynika, że Europejczycy, w tym Polacy, coraz częściej planują swoje zakupy. Przestawiliśmy się na wcześniejsze terminy zakupów, a nawet zmieniliśmy dni, w których je robimy. Co to oznacza dla handlu detalicznego i jak te zmiany wpływają na naszą rutynę?

Jednym z najważniejszych trendów jest to, że zakupy spożywcze Polacy zaczęli robić w pierwszej połowie tygodnia, a szczególnie we wtorki i środy. Przed pandemią najpopula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 06:25