30.08.2022 / 18:48
StoryEditor

Dyskonty powiększą sprzedaż aż o 44 mld zł do 2025 roku. Ich udział w rynku FMCG również urośnie

Sklep Netto przy ul. Duńskiej w Szczecinie (fot. Netto)
Rynek FMCG ma być wart w 2025 roku 488 mln zł, o 79 mld zł więcej niż obecnie – zakłada PMR. Wartościowo wzrośnie sprzedaż we wszystkich najważniejszych formatach handlowych, ale nie będzie to wzrost proporcjonalny.

Z prognoz PMR wynika, że z 79 mld zł najwięcej przypadnie sieciom dyskontów. Zgarną one aż 55 proc. tej kwoty, a ich przychody w 2025 roku wyniosą łącznie 181 mld zł wobec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 10:04
StoryEditor
Zaskakujące dane sprzedażowe PepsiCo: sprzedaż przekąsek wzrosła tylko na jednym kontynencie, i nie jest to Ameryka Północna
Chipsy Lays na półce w sklepie (Shutterstock)

PepsiCo, producent takich marek jak Pepsi, Lays czy Doritos, podał dane za ostatni kwartał, dotyczące sprzedaży przekąsek. Wyniki zaskoczyły, szczególnie jeśli chodzi o USA i Europę, zmusiły również firmę do skorygowania rocznych prognoz. Okazało się, że nawyki konsumentów uległy zauważalnym zmianom.

Sprzedaż PepsiCo w trzecim kwartale utrzymała się na stałym poziomie 23,3 mld dolarów (21,26 mld euro). Zysk netto spadł również 5 proc. do 2,9 mld dolarów (2,65 mld euro). Jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 12:31
StoryEditor
Donald w McDonald‘s - Trump w ramach kampanii prezydenckiej smaży frytki w popularnym fastfoodzie
Kampania prezydencka w USA nabiera temperatury, a Donald trump osobiście smaży frytki w znanej sieci fastfood

Donald Trump w nienagannej białej koszuli, czerwonym krawacie i fartuchu nad frytkownicą popularnej sieci fastfood - tak zaprezentował się w niedzielę kandydat Republikanów. Sieć McDonald‘s trafiła tym samym w centrum zmagań politycznych - wcześniej o pracy w tej sieci podczas studiów wspominała Kamala Harris.

Donald Trump wciąga jedną z najbardziej kultowych amerykańskich firm - McDonald‘s - na arenę polityczną podczas końcówki swojej trzeciej już kampanii do Białego Domu - za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00