15.11.2018 / 14:31
StoryEditor

Klienci zaniepokojeni pustymi półkami w sklepach Tesco

Tesco Supermarket w Łodzi przy ul. Retkińskiej (zdj. ilustracyjne)
Klienci marketów Tesco donoszą, że w wielu sklepach sieci półki regałów świecą pustkami. Mnożą się sygnały w tej sprawie od czytelników „Rzeczpospolitej”. Sieć uspokaja, że to tylko modernizacja layoutu marketów.

Jak alarmuje portal „Reczpospolita”, od kilku tygodni z całego kraju napływają od czytelników sygnały o pustych regałach w placówkach Tesco. Klienci sieci martwią się, czy braki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 09:17
StoryEditor
Retail Trends 2024. Kiedy konsument zacznie kupować? Jak będzie kupował? Czy cena już na zawsze będzie definiować zachowania zakupowe klientów sklepów?
Kongres Retail Trends 2023 otworzyło wystąpienie Aleksandry Przegalińskiej poświęcone AI. W  trakcie tegorocznej edycji wydarzenia wątek sztucznej inteligencji i jej wykorzystania w handlu także będzie powracał (fot. Wiadomości Handlowe) 
Zarówno producenci, jak i detaliści tworzą swoje strategie mając przed oczami konsumenta. Bloku poświęconego tematyce konsumenckiej nie mogło więc zabraknąć podczas tegorocznej edycji kongresu Retail Trends, który odbędzie się 18 czerwca br. Jakim zagadnieniom go poświęcimy i o co zapytamy ekspertów?

Consumer & Shopping Trends to jeden z siedmiu bloków tematycznych w ramach kongresu Retail Trends 2024. Jego program stworzyliśmy tak, aby dostarczał wiedzy o aktualnych po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 21:51
StoryEditor
Dino pod presją kosztów pracy. Mocno rosną wydatki na marketing
Dino w Łodzi, przy ul. Pabianickiej
Wzrost kosztów przy niskiej inflacji, a także konsumentach, którzy ciągle nie są skłonni do wyższych wydatków jest jednym z największych wyzwań dla wszystkich operatorów detalicznych. Jak w I kw. 2024 r. wzrosły koszty sieci Dino?

W przypadku Grupy Dino koszt własny sprzedaży stanowił odpowiednio 76,9 proc. i 75,9 proc. przychodów ze sprzedaży w I kw.2024 r. i I kw. 2023 r. Koszt własny sprzedaży wzrósł o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 01:19