17.05.2025 / 10:00
StoryEditor

Co klienci kupują w sklepach Dino? Jakie produkty napędzają sprzedaż sieci supermarketów?

Po jakie produkty klienci najczęściej chodzą do sklepów Dino? (fot. Remigiusz Gora/shutterstock)

Struktura sprzedaży sieci Dino Polska pokazuje, po jakie produkty najchętniej sięgają Polacy w pierwszym kwartale 2025 roku. Największy udział w przychodach mają produkty spożywcze, a na drugim miejscu są tzw. towary świeże, których znaczenie dla modelu biznesowego firmy stale rośnie. Jakie jeszcze kategorie generują znaczące przychody i co to mówi o preferencjach klientów?

Z danych za I kwartał 2025 r. wynika, że świeże produkty, do których zalicza się mięso, wędliny oraz drób, stanowiły 42 proc. całkowitych przychodów ze sprzedaży Grupy Dino. To ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 15:27
StoryEditor
Nowa strategia Dino zatwierdzona. Konkurencja ma się czego bać
Dino stawia na retailmedia. ”Znaczące źródło przychodów” (fot. materiały prasowe)

Dino Polska właśnie podjęło przełomową decyzję, która może zupełnie zmienić oblicze jednej z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Walne Zgromadzenie akcjonariuszy zdecydowało o rozszerzeniu działalności spółki o nowe obszary, wykraczające poza tradycyjny handel detaliczny. Co dokładnie oznacza ta zmiana i jak może wpłynąć na całą branżę?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Rozszerzenie działalności Grupy Dino
  • Czy Dino nadrobi cyfrowe zaległości?
  • Dino podgryza konkurencję
  • Czy retail media będzie nowym źródłem...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. USA na "tak", ale KE wszczyna dochodzenie
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. W USA są na ”tak”, ale KE wszczyna dochodzenie

Komisja Europejska ma obawy w sprawie przejęcia Kellanova, producenta chipsów Pringles przez koncern Mars. Bruksela boi się, że ta transakcja może doprowadzić do wyższych cen dla konsumentów. Dlatego wszczyna dogłębne dochodzenie. Kiedy zapadnie werdykt w tej sprawie?

Z artykułu dowiesz się:

  • KE wszczyna dogłębne dochodzenie w sprawie przejęcia Kellanova przez Mars
  • KE reaguje na sygnały od sieci handlowych, które boją się tej fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 04:06