13.03.2025 / 13:12
StoryEditor

Program Kaufland Card przekroczył kolejna barierę rozwoju w Polsce. Penetracja programu lojalnościowego rośnie

Kaufland wprowadził opcję płatności w aplikacji mobilnej Kaufland Card (fot. Kaufland)

W 2024 roku Kaufland mocno rozwijał kompetencje w obszarze technologicznym i cyfrowym. Firma dynamicznie rozwija program lojalnościowy i aplikację mobilną Kaufland Card, a także platformę marketplace i usługę K-Skan. Jak wyglądają wyniki tych projektów?

Rosnącą popularnością w sklepach sieci Kaufland w Polsce cieszy się program lojalnościowy Kaufland Card. 

W 2024 roku liczba użytkowników aplikacji przekroczyła 5 mln, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 15:08
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy w sklepach? Ministerstwo szykuje pilotaż. Jak chce zachęcić sieci handlowe do udziału?
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej będzie zachęcać firmy do skracania czasu pracy pracowników. Ciekawe czy uda mu się tego dokonać w przypadku sieci handlowych (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uznało, że wnioski z badań różnych modeli skróconego czasu pracy są na tyle obiecujące, że warto promować to rozwiązanie wśród przedsiębiorców. Jak resort, którym kieruje Agnieszka Dziemianowicz-Bąk ma zamiar skłonić firmy do tego, żeby pozwoliły pracownikom pracować krócej?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społeczne ma zamiar uruchomić programy pilotażowe związane ze skróceniem czasu pracy - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". Z ustaleń "DGP"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 17:21
StoryEditor
Krakowski Kredens wraca do gry i zatrudnia nowych menedżerów. Czy będzie to udany comeback?
Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła prawa do marki Krakowski Kredens, podkreśla, że wraca ona na rynek z nową energią (fot. materiały prasowe)

Sklep sieci Krakowski Kredens w stołecznym centrum handlowym KEN Center reaktywowany. Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła markę Krakowski Kredens, zapowiada, że wraca ona na rynek z nową energią.

Tak jak zapowiadaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, w kwietniu br. sieć Krakowski Kredens, którą zarządza obecnie nowy właściciel – spółka SC Premium, znowu zacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 23:14