22.09.2020 / 08:11
StoryEditor

Sieć dyskontów Textilmarket liczy na wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej

Przychody spółki TXM, właściciela dyskontowej sieci sklepów Textilmarket, wyniosły w pierwszym półroczu 60,86 mln zł wobec 113,19 mln zł przed rokiem - podała spółka w raporcie. W okresie styczeń-czerwiec spółka wygenerowała stratę netto rzędu 22,4 mln zł.

- Natychmiastowa modyfikacja strategii i dostosowanie jej do nowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa COVID-19, pozwoliła na osiągnięcie zweryfikowanych celów sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 13:02
StoryEditor

Jak zmieniają się wysokości czynszów w nieruchomościach handlowych? Gdzie stawki rosną? Gdzie spadają?

W zeszłym roku na rynku najmu powierzchni w centrach handlowych odnotowano stabilizację czynszów (fot. Pixabay.com)
Na rynku najmu powierzchni w centrach handlowych, w zeszłym roku odnotowano stabilizację czynszów, co wynikało z powrotu sektora handlowego do stanu znanego sprzed pandemii – wynika z "Raportu o sytuacji na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce w 2022 r." przygotowanego przez NBP. Wysokość czynszów różni się jednak w zależności od miasta – w jednych stawki poszły w górę, w innych spadły.

Od IV kw. 2015 r., informacje o czynszach umownych zbierane są dla coraz większej liczby obiektów handlowych oraz poszczególnych powierzchni w tych obiektach. Można zatem anal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 13:26
StoryEditor

"Wolę Wolt". Platforma rusza z największą jak dotąd ofensywą marketingową w Polsce

”Wolę Wolta” to hasło nowej kampanii marketingowej platformy Wolt (fot. materiały prasowe)
"Wolę Wolt" - to hasło, jakie wykorzysta platforma Wolt w ramach swojej najnowszej kampanii marketingowej. Działania reklamowe, zachęcające klientów do korzystania z usług znanej platformy food delivery, będą prowadzone w kanałach offline i online.

Skąd pomysł na hasło i kampanię? "Nasze życie składa się z codziennego podejmowania wyborów w różnych, nawet najprostszych sytuacjach. Co zjeść na obiad? Jak spędzić deszczowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 18:59