11.11.2019 / 10:18
StoryEditor

Tesco najpierw zmniejszyło, a teraz likwiduje hipermarket w Ostrołęce

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Hipermarket Tesco w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, choć przeszedł niedawno transformację do formatu hipermarketu kompaktowego, i tak zostanie zlikwidowany, a w jego miejscu pojawi się placówka innej sieci - podaje portal moja-ostroleka.pl, powołując się na własne źródła.

Według portalu, Tesco będzie działać w tym miejscu mniej więcej do końca roku. Wieści takie przekazywane są już pracownikom, natomiast sieć oficjalnie nie zabrała stanowiska w t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 11:58
StoryEditor
Dorota Wrotek-Gut, Biedronka: Skupiamy się na walce o klientów i zapewnieniu ich, że Biedronka faktycznie ma najniższe ceny
Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka ds. marketingu, Biedronka
Jak podkreśla szefowa marketingu sieci Biedronka, sieć nadal zamierza kłaść największy nacisk na niską cenę. Zwraca też uwagę, że to Lidl sprowokował wykorzystywanie szyldu konkurencji na plakatach.

Wrotek-Gut udzieliła wywiadu portalowi www.wirtualnemedia.pl. Pytana była m.in. o wojnę komunikacyjną między Biedronką a Lidlem i słynne banery zajęte przez komornika. Przypom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:05
StoryEditor
Biedronka tworzy Party Express. Dyskontowa sieć z nowym pomysłem na sprzedaż alkoholu [NASZ NEWS]
Party Express to usługa uruchomiona przez Biedronkę na platformie Glovo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Party Express - tak nazywa się nowy q-commerce‘owy projekt Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki. Usługa rozwijana wspólnie z Glovo podobna jest do Bieku, tyle że koncentruje się na asortymencie "imprezowym": alkoholu, innych napojach i przekąskach.

Party Express wystartował w największych polskich miastach. Zamówienia z tego wirtualnego sklepu Biedronki możliwe są przynajmniej w pięciu miastach, w których działa już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 05:29