22.10.2023 / 09:18
StoryEditor

Ikea i Empik otwierają sklepy tylko dla dzieci. Skąd wziął się pomysł na taki koncept?

<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W warszawskim Koneserze ruszyły "dziecięce" sklepy Ikea i Empik. Stanowią one element projektu o nazwie Miniciti, który odwzorowuje przestrzeń miejską, by edukować dzieci, pozwalać im wcielać się w różne role zawodowe, a nawet... otrzymywać wynagrodzenie.

"W Miniciti na młodych czeka wyjątkowa, przedsiębiorcza zabawa i wiele różnych ścieżek kariery. Dzieci będą zdobywały wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, takich jak: banko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 17:07
StoryEditor
Ile Polacy płacą za kawę? Ceny są bezlitosne, w ciągu trzech lat urosły o ponad jedną piątą
Kawiarnia White Bear Coffee (fot. Materiały Prasowe)

Ogólnopolskie badanie przygotowane przez portal Przyjaciele Kawy pokazuje, że ceny kawy w kawiarniach są zróżnicowane w zależności od miasta. Wszędzie mocno rośnie jednak cena kaw zawierających mleko.

Twórcy badania przeanalizowali ceny espresso, cappuccino i latte podawanych w kartach menu ponad dwóch tysięcy kawiarni z całego kraju. Porównano ceny w poszczególnych regio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:27
StoryEditor
Fotoreportaż z sieci monopolowej Alko w Finlandii
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)

Format sklepu sieci Alko jest inny niż wszystkie w Europie. To fiński państwowy sprzedawca napojów alkoholowych, mający monopol na sprzedaż napojów o zawartości alkoholu powyżej 8 proc. Reklama nie wchodzi w grę. Jaką misję realizuje detalista?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 23:24