22.10.2023 / 09:18
StoryEditor

Ikea i Empik otwierają sklepy tylko dla dzieci. Skąd wziął się pomysł na taki koncept?

<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W warszawskim Koneserze ruszyły "dziecięce" sklepy Ikea i Empik. Stanowią one element projektu o nazwie Miniciti, który odwzorowuje przestrzeń miejską, by edukować dzieci, pozwalać im wcielać się w różne role zawodowe, a nawet... otrzymywać wynagrodzenie.

"W Miniciti na młodych czeka wyjątkowa, przedsiębiorcza zabawa i wiele różnych ścieżek kariery. Dzieci będą zdobywały wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, takich jak: banko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 16:49
StoryEditor
Talent show w Kauflandzie. Sieć przekonuje, że ma najlepszą ofertę produktów świeżych na rynku
Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii ”Kaufland jest Fresz”

Kaufland ponownie stawia na świeżość i startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest Fresz”. Marka w lekki i humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając jakość owoców, warzyw, pieczywa i produktów z lad obsługowych.

80 lokalnych producentów w Kauflandzie

Sieć akcentuje, że na klientów czekają codzienne dostawy od ponad 80 lokalnych producentów, szeroki wybór owoców egzotycznych, a także c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 11:46
StoryEditor
„Browary w Polsce będą znikać, a piwo uwarzą Niemcy”. List do prezydenta Nawrockiego
Browary w Polsce będą znikać, a piwo uwarzą Niemcy. List do prezydenta Nawrockiego (fot. Canva + Kancelaria Prezydenta RP)

Rzadko się zdarza, aby związkowcy i przedstawiciele pracodawców mówili jednym głosem. Ale w przypadku branży piwowarskiej tak się stało. Obie strony wskazują, że zapowiedzi rządu to potrójny cios dla sektora, który skończy się zamykaniem browarów. A związkowcy upatrują ratunku w Pałacu Prezydenckim.

 

Branża piwowarska alarmuje w sprawie planów rządu

Na przełomie sierpnia i września związkowcy z Krajowego Sekretariatu Przemysłu Spożywczego i Rolnictwa NSZZ „Solidar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 00:41