22.10.2023 / 09:18
StoryEditor

Ikea i Empik otwierają sklepy tylko dla dzieci. Skąd wziął się pomysł na taki koncept?

<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W warszawskim Koneserze ruszyły "dziecięce" sklepy Ikea i Empik. Stanowią one element projektu o nazwie Miniciti, który odwzorowuje przestrzeń miejską, by edukować dzieci, pozwalać im wcielać się w różne role zawodowe, a nawet... otrzymywać wynagrodzenie.

"W Miniciti na młodych czeka wyjątkowa, przedsiębiorcza zabawa i wiele różnych ścieżek kariery. Dzieci będą zdobywały wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, takich jak: banko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 18:53
StoryEditor
Auchan wchodzi we franczyzę Intermarché. Niemal 300 supermarketów zmieni szyld do końca 2026 r.
Logo sieci sklepów Auchan (fot. Shutterstock)

Grupa Muszkieterów zapowiada istotną zmianę w strategii franczyzowej, która istotnie wpłynie na rynek handlu detalicznego. Plan obejmuje przejęcie supermarketów franczyzowych Auchan Retail przez marki Intermarché i Netto.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Muszkieterowie przejmują Auchan
  • Unikalny model Intermarché i Netto
  • Sklep Muszkieterów co 10 km
  • Muszkieterowie zwiąkszają udziały w rynku...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 22:11
StoryEditor
Właściciel sieci Makro Polska przedłuża kontrakty całego zarządu aż do 2030 r.

Niemiecki dystrybutor żywności, Grupa metro AG zabezpieczył przyszłość swojej kadry zarządzającej aż do końca dekady. Cały czteroosobowy zarząd otrzymał przedłużenie umów o kolejne sześć lat, co ma dać stabilność i wsparcie dla realizacji ambitnej strategii rozwoju spółki pod nazwą "sCore". To sygnalizuje, że Metro chce utrzymać obecny kurs i chce do 2030 r. umocnić pozycję rynkową.

Grupa Metro AG, niemiecki hurtownik żywności - do którego należy w Polsce sieć hurtowni Makro - poinformował o przedłużeniu kontraktów wszystkich czterech członków zarządu do ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2025 01:36