02.12.2024 / 15:11
StoryEditor

Ile kawy piją Polacy? Fakty i liczby o naszym zamiłowaniu do aromatycznego napoju [ANALITYCY]

Ile kawy piją Polacy? (fot. Shutterstock)

Jak wynika z badania agencji SW Research, Polacy uwielbiają kawę.Stała się ona nieodłącznym elementem ich codziennego życia, szczególnie podczas spotkań z bliskimi. Wyniki badania wynokananego na zlecienie Tchibo Warszawa rzucają światło na to, jak mocno kawa wpisała się w polską kulturę i tradycję spotkań.

Kawa towarzyszy spotkaniom w niemal każdym domu. Aż 68 proc. Polaków deklaruje, że zawsze lub często pije kawę podczas spotkań z bliskimi. W szczególności jest nieodłącznym elem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 17:53
StoryEditor
Przedsiębiorcy obawiają się powrotu wysokiej inflacji. W TOP5 obaw biznesu aż trzy wiążą się z… polityką [RAPORT]
Biznes obawia się powrotu inflacji (fot. Shutterstock)

Aż 39,4 proc. liderów biznesu obawia się powrotu wysokiej inflacji. To najczęściej wskazywany lęk z listy 29 wymienionych w raporcie autorstwa UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl. Ponadto wśród najczęściej wskazywanych zagrożeń widać nieuczciwych klientów – 36 proc., destabilizację państwa – 21,4 proc., inwigilację władzy – 18,2 proc., a także konflikt Polski z krajami spoza UE – 14,5 proc. Z kolei najmniej obaw budzi sztuczna inteligencja – 2,4 proc. Rzadko pojawia się też lęk przed byciem ofiarą przestępstwa cybernetycznego – 2,8 proc. Pod koniec rankingu znajduje się również spowolnienie gospodarcze i nowa pandemia lub epidemia – po 3,2 proc.

Raport UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl pt. „Bieżące lęki i obawy przedsiębiorców 2025” przedstawia autorską listę 29 potencjalnych lęków i obaw panujących wśród ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 13:19
StoryEditor
E.Leclerc chwali się liczbą aktywnych uczestników programu lojalnościowego Bonus
Program lojalnościowy Bonus E.Leclerc ma ponad milion uczestników (mat. prasowe)

Jak podaje E.Leclerc, program lojalnościowy Bonus ma już ponad milion aktywnych uczestników, którzy korzystają z karty fizycznej lub aplikacji mobilnej. Już 40 proc. uczestników programu wybiera rozwiązanie cyfrowe, co potwierdza rosnącą popularność aplikacji.

Czego się dowiesz?

  • Jak program Bonus wpływa na sprzedaż E.Leclerc?
  • Czym Bonus E.Leclerc wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Co oferuje Bonus E.Leclerc?
Jak wylicza E.L...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 02:56