08.07.2024 / 13:53
StoryEditor

Integracja hurtu i cyfryzacja kluczowe dla rozwoju Grupy Eurocash

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash kończy integrację swojego segmentu hurtowego. Jednocześnie firma intensywnie inwestuje w cyfryzację, szczególnie w rozwój platformy eurocash.pl oraz sieci POS-owej Europlatforma. Działania spółki mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej, co ma umożliwić rywalizację o większy udział w polskim rynku hurtowym. Jak zapewnia Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash, na łamach serwisu businessinsider.com.pl, w efekcie zmian klienci będą mogli liczyć na atrakcyjniejsze ceny oraz korzystniejsze warunki handlowe.

Oprócz cyfryzacji, Grupa Eurocash stawia na rozwój segmentu franczyzowego. Obecnie testowany jest nowy koncept Delikatesy Centrum 2.0, który firma planuje intensywnie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 10:24
StoryEditor
Lidl gotowy na system kaucyjny. Uruchomił już butelkomaty we wszystkich sklepach
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

W październiku 2025 r. rusza system kaucyjny, który ma na celu zwiększenie poziomu zbiórki i recyklingu butelek oraz puszek. Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju zamontowała butelkomaty we wszystkich – ponad 950 – sklepach. Rozpoczyna też kampanię edukacyjną na temat zasad zbiórki.

Już w 2022 r. firma ruszyła z pierwszymi testami własnego systemu odbioru butelek plastikowych PET, a następnie w lutym bieżącego roku rozszerzyła go o zbiórkę puszek. Od kwietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 12:50
StoryEditor
Ukraiński właściciel sieci Silpo tylnymi drzwiami wszedł do Polski. Nie zgadniecie, pod jakim szyldem działa pierwszy sklep [NASZ NEWS]
Wołodymyr Kostelman, właściciel Fozzy Group, to jeden z najbogatszych Ukraińców (źródło zdjęć: materiały prasowe)

Fozzy Group, gigant handlu spożywczego z Ukrainy, prowadzi już niewielki biznes detaliczny w Polsce - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. Właściciel sieci Silpo, Fora i Thrash wraz ze swoim polskim menedżerem są wspólnikami w spółce, która... została franczyzobiorcą jednej z sieci handlowych działających na naszym rynku. O kogo chodzi?

W roli franczyzobiorcy występuje spółka IDKFA IDCLIP, w której 90 proc. udziałów ma Fozzy Holdings Limited, a pozostałe 10 proc. należy do Macieja Gawrońskiego - menedż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:43