07.08.2024 / 16:43
StoryEditor

Intermarché oznaczy najtańsze produkty w kategorii i dostosuje ceny do obowiązujących w dyskontach

W Intermarche ceny niektórych produktów mają być tak tanie, jak w dyskontach (fot. mat. prasowe)

Intermarche wskaże klientom najtańsze produkty w sklepach. Sieć handlowa postanowiła oznaczyć je na półkach w ramach akcji „Najtańszy w kategorii”. Operator supermarketów ma zamiar zmierzyć się z sieciami dyskontowymi.

Pomysł umieszczania dodatkowych oznaczeń przy produktach w Intermarche jest inicjatywą, której celem jest wzmocnienie konkurencyjności marki na rynku. Jak tłumaczy detalista, do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 12:32
StoryEditor
Lokalny handel łączy siły. Nowe grupy zakupowe mają walczyć ceną z dyskontami
Ostatnio coraz więcej firm handlowych decyduje się połączyć w grupy zakupowe z konkurencyjnymi spółkami

Polomarket, Eurocash, Chorten, Netto, PGZ Kupiec, Chata Polska - to przykładowe firmy handlowe, które w ostatnich miesiącach postanowiły połączyć siły z konkurencyjnymi spółkami. Cel: dać odpór dyskontom i powalczyć o klienta jak najlepszymi cenami.

Z artykułu dowiesz się:

  • Współpraca Eurocash, Netto i Grupy Chorten
  • Wspólna produkcja marek własnych
  • Sklepy kupują hurtownię spożywczą
  • Chata Polska konsoliduje ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2025 / 08:42
StoryEditor
Makarony Polskie pokazują wyniki po pierwszym półroczu. Firma zanotowała wyraźne spadki
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)

Grupa Makarony Polskie miała po pierwszym półroczu 2025 roku przychody niższe o 2,2 proc. Spadły też zyski.

Giełdowa spółka miała w tym okresie 149 mln zł przychodu wobec 152,4 mln rok wcześniej. Przełożyło się to na spadek zysku brutto ze sprzedaży z poziomu 46,1 mln do 34,9 mln zł. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 10:11