04.07.2024 / 18:13
StoryEditor

Kaufland chce być "love brandem". Sieć rusza z dużą kampanią nawiązującą do lat 90.

Kadr ze spotu Kauflandu nawiązującego do lat 90. (źródło: Kaufland/YouTube)
W czwartek sieć marketów Kaufland wystartowała z nową kampanią pod hasłem "Smak nostalgii w Kauflandzie". Klimatyczne spoty i inne materiały reklamowe, jakie zostały zaplanowane w ramach kampanii 360 stopni, nawiązywać będą do lat 90. minionego wieku.

"Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, jakie budzi epoka  sprzed trzech dekad, Kaufland chce przyciągnąć różne pokolenia, przypominając klasyki i ówczesne trendy, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
20.12.2025 / 23:07
StoryEditor
Biedronka będzie rozdawać pracownikom premie za najwyższą sprzedaż alkoholu
(fot. Shutterstock)

Związki zawodowe ujawniły wewnętrzny dokument, w którym dyrektor operacyjny dyrektor operacyjny sieci Biedronka opisuje zasady „Świątecznego Wyzwania Sprzedażowego”. Mechanizm jest prosty: 500 placówek z najwyższymi wynikami sprzedaży alkoholi mocnych i wina otrzyma środki na nagrody dla pracowników. Kwota to 200 zł na osobę.

Mechanizm świątecznej mobilizacji w sklepach Biedronki

Jak informuje portal kutno.net.pl załogi sklepów Biedronki, aby otrzymać dodatkowe pieniądze, muszą wykazać się najwy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 12:25
StoryEditor
Inwestorzy nie uwierzyli w nową strategię Eurocashu? Kurs spółki spada
Sklep należącej do Eurocashu sieci Delikatesy Centrum (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W reakcji na publikacją nowej strategii Eurocashu, kurs spółki na warszawskiej giełdzie spada. Papiery Eurocashu w środę w okolicy południa traciły na wartości ok. 4 proc.

Pojedynczą akcję Eurocashu kupić można za jedynie 6,85 zł. Po raz ostatni tak tanio walory spółki nabyć można było w grudniu ubiegłego roku.

Dla porównania, jeszcze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 11:31