31.10.2024 / 08:17
StoryEditor

Klienci Lidla obejrzą Gwiezdne Wojny i Avengersów. Dyskonter nawiązał partnerstwo z platformą Disney+

Po zakupach w Lidlu będzie można wygodnie usiąść w fotelu i oglądać Baby Yodę - nawet bezpłatnie (fot. Disney)

Lidl poinformował o rozpoczęciu współpracy z The Walt Disney Company. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus uzyskają dostęp do platformy streamingowej Disney+ - początkowo w jednym kraju, ale kto wie, czy z czasem lista nie zostanie rozszerzona.

Lidl zdradza, że jego klienci w Niemczech, którzy robią regularne zakupy w placówkach sieci, będą mogli korzystać ze standardowej opcji subskrypcji Disney+ (pakiet z reklamami). W zależności od tego, ile pieniędzy klienci wydadzą w sklepach Lidla (konkretnych kwot jeszcze nie podano), usługa streamingowa będzie dla nich dostępna albo bezpłatnie, albo po obniżonej cenie.

Z nietypowej oferty będzie można skorzystać wyłącznie w aplikacji Lidl Plus, w sekcji "Discount Collector Plus". Możliwość użytkowania Disney+ na preferencyjnych warunkach zostanie udostępniona klientom Lidla 4 listopada 2024 r.

Nowy pomysł na lojalizację klientów

- Dzięki współpracy z Disney+ i nowej ekskluzywnej ofercie, jeszcze bardziej zwiększamy korzyści dla klientów korzystających z naszej aplikacji Lidl Plus i oferujemy specjalną wartość dodaną, wykraczającą poza zwykłe zakupy - mówi Jan Boch, zastępca CEO spółki Lidl Dienstleistung GmbH & Co. KG. - Dzięki Disney+ rozszerzamy naszą ofertę cyfrową o ekscytującą rozrywkę dla całej rodziny".

Z kolei Eun-Kyung Park, wiceprezeska i dyrektorka krajowa w Walt Disney Company stwierdziła, że "W tej chwili w marketingu prawdopodobnie nie ma bardziej ekscytującej współpracy niż partnerstwo Disney+ i Lidla. To ważny krok w kierunku połączenia mediów detalicznych (retail mediów), CTV i sprzedaży bezpośrednio do konsumenta (DTC)".

- Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie i wyłącznie z Lidlem wykonać pierwszy krok w tę obiecującą przyszłość. Tutaj najlepsze rozrywka spotyka się z najwyższą jakością handlu detalicznego i oferuje użytkownikom na rynku niemieckim bezprecedensową wartość dodaną. Ponadto partnerstwo z Lidlem obejmuje również pionierską współpracę w obszarze sprzedaży reklam - dodaje Eun-Kyung Park.

Lidl zapowiada, że jego nowe partnerstwo będzie niebawem mocno promowane w telewizji, radiu, prasie oraz mediach cyfrowych.

Lidl z nietypowymi partnerstwami również w Polsce

Przypomnijmy, że w Polsce w październiku Lidl wystartował z programem Benefit Plus w swojej aplikacji Lidl Plus. Dyskonter nagradza lojalnych klientów zniżkami, rabatami i innymi ofertami od zewnętrznych podmiotów. Sieć nawiązała na tym polu współpracę z takimi podmiotami, jak Shell, Cinema City, Suntago, Nationale Nederlanden i Onet.

Jak zauważa "European Supermarket Magazine", wcześniej w tym roku ogłoszone zostało partnerstwo Carrefoura z Netflixem we Francji. Klienci sieci hiper- i supermarketów z regionów Rouen i Bordeaux mogą korzystać ze specjalnego programu subskrypcji.

08.06.2025 / 22:02
StoryEditor
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Sklep sieci Biedronka

Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć dyskontów Biedronka, złożyła wielomilionowe zamówienie w firmie Kubota na dostawę jej produktów. Dostawy trafią do sklepów sieci w I kw. 2026 r.

Biedronka zamawia klapki od Kuboty

Spółka Kubota, dystrybutor klapków, skarpet, akcesoriów i odzieży otrzymała potwierdzone zamówienia od właściciela sieci Biedronka na dostawy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 12:51
StoryEditor
Delio nie chce powtórzyć błędów, które pogrążyły innych. Krzysztof Grądziel, Head of Categories zdradza kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
(fot. materiały prasowe)

Supermarket online Delio w ostatnim czasie podwoił swój asortyment i wyraźnie celuje w redefinicję zakupów spożywczych przez internet. O kulisach dynamicznego rozwoju, planowanej ekspansji i trendach, które kształtują rynek e-grocery w Polsce, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Grądziel, Head of Categories.

Niedawno znacząco rozszerzył się asortyment Delio. Jakie są kolejne kroki w strategii rozwoju? 

Rzeczywiście, niemal podwoiliśmy nasz asortyment – z 6 tys. do ponad 10 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 21:31