24.09.2024 / 17:43
StoryEditor

Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych

Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych (fot. Shutterstock)

Akcja pomocy dla poszkodowanych w wyniku powodzi, zorganizowana przez Orlen w miniony weekend, zakończyła się ogromnym sukcesem. Klienci stacji w całej Polsce, kupując kawę lub herbatę, przyczynili się do zebrania ponad 4,1 mln zł. Cała kwota zostanie przeznaczona na wsparcie osób, które ucierpiały na skutek powodzi w południowej części kraju. To jeden z najlepszych wyników sprzedażowych koncernu w ostatnich latach – informuje Orlen.

Jak podaje Orlen, akcja odbyła się w dniach 21-22 września i spotkała się z szerokim odzewem wśród klientów. Kupując gorące napoje, mogli oni jednocześnie wesprzeć ofiary powodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 09:01
StoryEditor
Sieć handlowa bankrutuje i zamyka 80 sklepów oraz e-sklep. Pracownicy nie dostaną odprawy
Bankrutuje najstarsza tradycyjna sieć domów towarowych w Kanadzie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Hudson‘s Bay lub The Bay, jak popularnie nazywa się kanadyjską sieć handlową, bankrutuje i zamyka 80 domów towarowych tuż po tym, jak świętowała 355. rocznicę działalności. To jeden z weteranów rynku detalicznego na świecie.

W związku z bankructwem sieć Hudson‘s Bay planuje zwolnić około 8200 pracowników, a w związku z katastrofalną sytuacją detalisty nie dostaną oni odprawy - donosi "New York Times...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 01:06
StoryEditor
Sprzedaż seks-gadżetów w Polsce mocno rośnie. Jak Polacy kupują produkty erotyczne?
Polacy kupują gadżety erotyczne z szybką dostawą (fot. Envato Elements)

Choć drugi kwartał 2025 roku jeszcze się nie zakończył, liczba zamówień tych gadżetów w aplikacji Glovo jest już o 20 proc. większa niż w całym drugim kwartale 2024 roku. Po jakie produkty konsumenci sięgają najczęściej?

Podczas badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Glovo w 2023 roku 60 proc. Polaków przyznało, że gadżety erotyczne pozytywnie wpływają na życie seksualne, a 43% proc.r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 21:16