21.02.2024 / 17:37
StoryEditor

Latem w Auchan prawie wyłącznie polskie owoce i warzywa. Sieć chce wspierać lokalnych producentów

Sałata w Auchan dostarczona przez polskich producentów (fot. Auchan)
Auchan Polska stawia na lokalnych producentów żywności, owoców i warzyw. Blisko 80 proc. dostawców sieci w Polsce to rodzime firmy. Co jeszcze bardziej istotne, w okresach zbiorów 100 procent asortymentu owoców i warzyw typowych dla naszej szerokości geograficznej trafia do sieci od polskich producentów.

Badanie przeprowadzone na zlecenie Auchan w lutym 2024 r. na temat preferencji konsumentów przy wyborze owoców i warzyw potwierdza, że taka lokalna oferta zwłaszcza w sezonie je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 16:27
StoryEditor
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią
Carrefour organizuje kolejną odsłonę akcji rabatowej 5-10-15 (fot. Shutterstock)

Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując kolejną odsłonę akcji promocyjnej 5-10-15. Jest ona oparta na mechanizmie rabatów kroczących, często wykorzystywanym także przez innych graczy, na czele z Biedronką.

W ramach kolejnej odsłony akcji 5-10-15, wszyscy klienci sieci Carrefour, którzy w okresie od 17 do 31 marca br., zrobią w niej jednorazowe dzienne zakupy za minimum 100 zło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.03.2025 / 15:37
StoryEditor
Udział żywności i napojów w wydatkach Polaków zmniejsza się! Jakie zmiany nastąpiły w koszyku zakupowym?
Tajemniczy klient, z tej usługi najczęściej korzysta branża retail

Zgodnie z danymi GUS inflacja CPI nie zmieniła się w lutym w porównaniu do stycznia i wyniosła 4,9 proc. r/r, kształtując się poniżej konsensusu rynkowego (5,4 proc.). W dużej mierze za niższy od oczekiwań odczyt w lutym odpowiada zmiana wag koszyka inflacyjnego (patrz poniżej), która przyczyniła się do istotnej rewizji w dół (z 5,3 proc.) tempa wzrostu cen za styczeń.

Jak wskazują dane GUS w kierunku wzrostu inflacji w lutym oddziaływała wyższa dynamika cen żywności i napojów bezalkoholowych (6,2 proc. wobec 5,5 proc. w styczniu). Wynikało to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 17:13