23.05.2025 / 15:36
StoryEditor

Lego Store w Krakowie już otwraty. A przychody giganta szybują do 74 mld koron

22 maja oficjalnie ruszył Lego Store w Krakowie. To 8. sklep sieci w Polsce (Fot. E. Jesiak/Lego)

Lego właśnie otworzył ósmy sklep stacjonarny w Polsce. W Lego Store w Krakowie można odnaleźć chociażby dużą figurkę w przebraniu smoka wawelskiego. Producent klocków imponuje także wynikami finansowymi.

Z artykułu dowiesz się:

  • Lego Store w Krakowie już działa
  • Czym wyróżnia się sklep Lego w Krakowie?
  • Rekordowe wyniki finansowe Grupy Lego
  • Lego inwestuje w AI i globalny łańcuch dostaw

Lego Store w Krakowie już otwarty. To ósmy sklep sieci w Polsce

22 maja Grupa LEGO oficjalnie otworzyła swój ósmy w Polsce i pierwszy Krakowie Lego Store. Znajduje się on w Centrum Handlowym Bonarka i ma powierzchnię ok. 300 mkw.

Sklep LEGO w Krakowie zatrudnia w tym celu 20 pracowników. Będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00–21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00.

Obecnie Lego Store w Polsce znajdują się w:

  • Gdańsku,
  • Katowicach,
  • Krakowie
  • Łodzi,
  • Poznaniu
  • Warszawie (dwa sklepy),
  • Wrocławiu.
image
22 maja oficjalnie ruszył Lego Store w Krakowie. To 8. sklep sieci w Polsce (Fot. E. Jesiak/Lego)
FOTO: fot. E. Jesiak/lego

Smok wawelski i trębacz z Bazyliki Mariackiej w Lego Store w Krakowie

Duński producent klocków w swoim nowo otwartym sklepie nawiązuje do dziedzictwa dawnej stolicy Polski. Na witrynie sklepu fani Lego mogą odnaleźć chociażby grafikę przedstawiającą minifigurki podziwiające Bazylikę Mariacką oraz trębacza, który za chwilę ma odegrać tradycyjny hejnał.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 10:00
StoryEditor
Co klienci kupują w sklepach Dino? Jakie produkty napędzają sprzedaż sieci supermarketów?
Po jakie produkty klienci najczęściej chodzą do sklepów Dino? (fot. Remigiusz Gora/shutterstock)

Struktura sprzedaży sieci Dino Polska pokazuje, po jakie produkty najchętniej sięgają Polacy w pierwszym kwartale 2025 roku. Największy udział w przychodach mają produkty spożywcze, a na drugim miejscu są tzw. towary świeże, których znaczenie dla modelu biznesowego firmy stale rośnie. Jakie jeszcze kategorie generują znaczące przychody i co to mówi o preferencjach klientów?

Z danych za I kwartał 2025 r. wynika, że świeże produkty, do których zalicza się mięso, wędliny oraz drób, stanowiły 42 proc. całkowitych przychodów ze sprzedaży Grupy Dino. To ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2025 / 09:48
StoryEditor
Europa szykuje broń na chińską inwazję. Czy nowa opłata powstrzyma masowy napływ przesyłek z Temu i Shein?
Europa chce obłożyć opłatą każdą małą paczkę trafiającą na Stary Kontynent. To może ”zaboleć” platformy takie jak Temu i Shein (fot. Shutterstock)

Europejskie służby celne zmagają się z problemem ogromnej liczby paczek trafiających na nasz kontynent z Chin. Często są to paczki z towarami zamawianymi na chińskich platformach internetowych takich jak Temu czy Shein. Europejski komisarz ds. handlu chce temu przeciwdziałać.

Europejski komisarz ds. handlu, Maroš Šefčovič, proponuje pobieranie dwóch euro za każdą małą paczkę wjeżdżającą do Europy - informuje portal retaildetail.eu. Obec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. maj 2025 15:41