20.03.2025 / 16:17
StoryEditor

Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki: W Polsce możemy rosnąć tylko poprzez rozwój sieci. Rynek jest trudny

Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

Szef Biedronki podkreśla, że polski rynek FMCG jest bardzo konkurencyjny, a w ostatnich latach konsumenci oszczędzają pieniądze. Przekłada się to na ograniczenie możliwości wzrostu. Menedżer przewiduje, że kilku graczy wypadnie z rywalizacji.

Luis Araujo podkreśla, że Biedronka w ciągu ostatnich 30 lat przeszła w Polsce bardzo długą drogę, pozycjonując się jako sklepy, które oferują najniższą cenę i początkowo są dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 08:39
StoryEditor
Carlsberg rośnie tylko dzięki przejęciom. Jak piwny gigant radzi sobie w naszej części Europy?
Logo Carlsberg Group (fot. Materiały Prasowe)

Duński koncern piwowarski zakończył trzeci kwartał 2025 r z wyraźnym wzrostem przychodów i sprzedaży wolumenowej, ale jest to wyłącznie efekt przejęcia innego producenta. Organicznie firma skurczyła się.

Według danych koncernu, łączny wolumen sprzedaży wzrósł o 16,2 proc., jednak organicznie spadł o 3,0 proc. Z kolei przychody sięgnęły 24,1 mld koron duńskich (ok. 3,2 mld euro),...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:31
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Mój ojciec powtarzał, że o firmie zawsze trzeba myśleć w perspektywie 100 lat
Francesco Mutti jest prezesem spółki Mutti od 1994 r. (fot. materiały prasowe)

Włoski potentat pomidorowy, firma Mutti, udowadnia, że jakość i tradycja mogą iść w parze z globalnym rozwojem. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Francesco Mutti, prezes spółki Mutti, dzieli się swoją perspektywą na kluczowe wyzwania stojące przed branżą FMCG. Tłumaczy, jak elastyczność i długoterminowa wizja, poparta inwestycjami w AI, mobilne fabryki oraz ścisłą współpracę z rolnikami, przekładają się na budowanie marki o trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej na rynku.

Z tego wywiadu dowiesz się m.in:

  • Jakie są największe wyzwanie dla firmy Mutti i producentów z branży FMCG?
  • Jakie konkretne działania podejmuje Mutti, aby ograniczyć n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 11:59