12.12.2020 / 19:45
StoryEditor

Miłośnicy technologicznych nowinek i tradycjonaliści przywiązani do bankowego okienka – tacy są polscy konsumenci

Polscy konsumenci są podzieleni pod względem preferowanych metod płatności. Z jednej strony Polacy uchodzą za jednych z najbardziej otwartych na nowinki w obszarze usług fintech i e-commerce w Europie, z drugiej, ponad połowa badanych (53%) wierna jest jednak tradycyjnym metodom płatności, czyli gotówce bądź przelewom dokonywanym w oddziale banku - wynika z raportu   Izby   Gospodarki   Elektronicznej   „Płatności   cyfrowe   2020”.

Wyniki najnowszego raportu „Płatności cyfrowe 2020” wskazują, że pod względem preferowanych metod płatności  konsumenci są podzieleni. Korzystanie z płatności elektronicznych za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 12:17
StoryEditor
Polska największym eksporterem na rynku wartym 854 mld dolarów. "Eksportujemy niemal trzy razy więcej niż Niemcy"
Pole tytoniu (fot. Shutterstock)

Polska jest jednym z kluczowych graczy na światowym rynku tytoniowym, a w 2023 roku umocniła swoją pozycję. Według danych z International Trade Center, nasz kraj zajął pierwsze miejsce w globalnym eksporcie papierosów i odpowiada za 25 proc. światowego eksportu.

Analiza przeprowadzona przez ekspertów Akcenty wykazała, że w 2023 roku zagraniczni klienci zakupili te polskie produkty tytoniowe o wartości 4,46 mld euro (+26 proc. r/r.). Z t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 20:25
StoryEditor
Allegro przestraszyło się zapowiedzi rządu. Firma wstrzymuje pilotaż sprzedaży alkoholu na platformie
Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)

30 września br. firma Allegro zapowiedziała wprowadzenie na platformę oferty napojów alkoholowych. W ramach pilotażu oferta Supermarketu miała zostać poszerzymy o kategorię Alkohol. Zakupy w nowej kategorii miały być możliwe od 21 października. Spółka zdecydowała się jednak wstrzymać pilotaż.

Przedstawiciele firmy poinformowali, że biorą pod uwagę zapowiedziane przez rząd prace nad nowelizacją Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i uważnie śledzą postęp prac legislacyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59