18.05.2025 / 10:00
StoryEditor

Nestlé sprzedaje kultowe marki wody. O co walczą potencjalni kupcy?

Woda S.Pellegrino (fot. Shutterstock)

Nestlé rozpoczęło przygotowania do sprzedaży swojej globalnej dywizji wody, obejmującej znane na całym świecie marki Perrier i S.Pellegrino. Transakcja, której wartość może przekroczyć 5 mld euro, już teraz budzi duże zainteresowanie wśród funduszy inwestycyjnych. Jakie są kulisy tej decyzji i co oznacza dla przyszłości biznesu Nestlé?

Nestlé planuje uruchomić formalny proces sprzedaży swojej globalnej jednostki zajmującej się wodą butelkowaną, którego wartość może przekroczyć 5 mld euro. Według informacji prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 12:33
StoryEditor
6 fascynujących wizji rozwoju handlu detalicznego w następnej dekadzie. "Rewolucja technologiczna, jaka zdarza się raz na stulecie"! [RAPORT BAIN]
(źródło: Shutterstock)

Współczesny handel zmienia się w tempie wcześniej niespotykanym. Sztuczna inteligencja i automatyzacja są wykorzystywane we wszystkich segmentach operacji biznesowych, rośnie zróżnicowanie konkurencyjne, pojawiają się nowe rynki i kanały sprzedaży, ale też nowe możliwości rozwoju działalności "pozahandlowej". Jak będzie zmieniał się handel w najbliższej dekadzie? Na to pytanie próbują odpowiedzieć eksperci Bain & Company w raporcie "Przyszłość handlu, sześć trendów, które mogą ukształtować następną dekadę".

Sprzedawcy detaliczni są dziś zalewani wyzwaniami operacyjnymi. Jednak radząc sobie z turbulencjami taryfowymi i innymi pilnymi problemami, nie mogą pozwolić sobie na utratę z o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 19:07
StoryEditor
Właściciel małego sklepu wysoko w rankingu najbardziej prestiżowych zawodów! Kogo wyprzedził?
(fot. Shutterstock)

Bycie właścicielem małego sklepu postrzegane jest w Polsce jako bardziej prestiżowe zajęcie niż bycie policjantem, właścicielem dużej firmy, dziennikarzem czy sędzią, nie mówiąc już o byciu politykiem - wynika z najnowszego badania CBOS. Oto, co sądzą Polacy o najbardziej prestiżowych zawodach.

Spośród 19 profesji uwzględnionych w badaniu CBOS, właściciel małego sklepu uplasował się na całkiem niezłym, ósmym miejscu. Cieszy się on dużym poważaniem u 76 proc. obywate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2025 00:49