20.08.2024 / 13:04
StoryEditor

Niebezpieczna bakteria w mieszankach sałat sprzedawanych w Lidlu i Makro

Niebezpieczna bakteria w mieszankach sałat sprzedawanych w Lidlu i Makro (fot. GIS)

Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) poinformował o wykryciu Salmonelli w mieszankach sałat sprzedawanych pod markami własnymi sieci handlowych Lidl i Makro. Spożycie tych produktów może prowadzić do poważnych zatruć pokarmowych, dlatego zaleca się ich natychmiastowy zwrot do sklepów.

Problem dotyczy dwóch mieszanek sałat produkowanych przez firmę AVIT Adam Rytel. Skażone partie to: Mieszanka Toscana Mix pod marką Metro Chef – dostępna w sieci Makro Cash and ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2024 / 15:23
StoryEditor
Sprzedawcy pilnie poszukiwani. Badanie GUS pokazuje ogromny popyt na pracowników z tej grupy
Z raportu GUS wynika, że sprzedawca to zawód cieszący się największym popytem w planowanych przyjęciach do pracy w 2024 r. (fot. Shutterstock)

Liczba poszukiwanych pracowników (w pierwszym kwartale br.) i liczba planowanych przyjęć (w okresie od 1 kwietnia do końca roku) zmniejszyła się w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 r. Natomiast liczba planowanych zwolnień wzrosła - wynika z danych GUS. Sprzedawcy nie muszą jednak bać się, że nie znajdą pracy.

Najnowasza edycja badania GUS „Zapotrzebowanie rynku pracy na pracowników według zawodów”, realizowanego co trzy lata, wskazuje, że w pierwszym kwartale br. pracowników poszukow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 16:38
StoryEditor
Ekipa rośnie! Na jakich produktach FMCG grupa polskich influencerów chce budować swój biznes?
Łukasz Wojtyca i Karol ”Friz” Wiśniewski (fot. materiały prasowe)

Kilka lat temu Ekipa, czyli grupa polskich influencerów namieszała wspólnie z firmą Koral na rynku lodów w Polsce. Nasze internetowe gwiazdy postanowiły wykorzystać szansę i rozwinąć biznes na rynku produktów spożywczych, napojów i kosmetyków. Czy im się udało? Sprawdziliśmy jakie produkty mają w swoim portfelu luzie z Ekipy?

Ekipa Holding z 4,29 mln zł skonsolidowanego zysku w II kw. 2024 roku w stosunku do 2,28 mln zysku w tym samym okresie w roku 2023. Stanowi to wzrost o 88,31 proc. W skład g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. wrzesień 2024 08:56