14.12.2023 / 13:02
StoryEditor

Aldi pokazuje, że stać go na więcej. Sieć rozwija paletę formatów, otwierając pierwszy sklep w koncepcie 2.0 Compact

Sieć Aldi uruchamia w Polsce sklepy w nowym formacie Compact 2.0. Pierwszy z nich ruszy 15 grudnia w Krakowie (fot. materiały prasowe)
Niemiecka sieć Aldi podkręca tempo rozwoju w Polsce. W tym tygodniu otwiera aż cztery sklepy, w tym dwa w nowych konceptach Urban i 2.0 Compact. Czym charakteryzują się placówki działające w tych formatach?

Zacznijmy od zupełnej "świeżynki", czyli konceptu 2.0 Compact, który w Polsce ujrzy światło dzienne 15 grudnia. Właśnie tego dnia Aldi otwiera pierwszy na naszym rynku sklep ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 09:02
StoryEditor
Właściciel Żabki zainteresowany gigantem handlu na lotniskach i dworcach! Przejmie firmę prowadzącą 5000 sklepów?
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. Maciej Nowaczyk/mat. prasowe)

CVC Capital Partners - amerykański fundusz, do którego należą m.in. sieć sklepów Żabka oraz Stock Spirits Group - sprawdza możliwość przejęcia jednego z potentatów na rynku handlu duty-free, prowadzącego ponad 5 tys. sklepów i punktów gastronomicznych na ponad 1,2 tys. lotniskach, dworcach i innych tego typu lokalizacjach w 75 krajach.

O sprawie doniosło jako pierwsze Sky News. Podmiotem, którym ma być zainteresowane CVC Capital Partners, jest Avolta - firma, której siedziba mieści się w Szwajcarii i która ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 08:48
StoryEditor
InPost i jego perspektywy na 2025 rok. Wiemy, ile postawi paczkomatów w najbliższych miesiącach
InPost ma już 50 tys. paczkomatów. Z jakim wynikiem zamknie 2025 rok? (fot. InPost)

Podsumowując pierwszy kwartał br. InPost ujawnił swoje plany i oczekiwania na ten rok. Firma oczekuje zwiększenia swojego udziału na wszystkich rynkach, a wolumen Grupy rok do roku wzrośnie na poziomie dwudziestu kilku procent.

Tylko w drugim kwartale InPost spodziewa się w Polsce wzrostu wolumenu rok do roku o jednocyfrowe wartości procentowe, a na rynkach zagranicznych spodziewa się 50-proc. wzrostu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 17:19