14.12.2023 / 13:02
StoryEditor

Aldi pokazuje, że stać go na więcej. Sieć rozwija paletę formatów, otwierając pierwszy sklep w koncepcie 2.0 Compact

Sieć Aldi uruchamia w Polsce sklepy w nowym formacie Compact 2.0. Pierwszy z nich ruszy 15 grudnia w Krakowie (fot. materiały prasowe)
Niemiecka sieć Aldi podkręca tempo rozwoju w Polsce. W tym tygodniu otwiera aż cztery sklepy, w tym dwa w nowych konceptach Urban i 2.0 Compact. Czym charakteryzują się placówki działające w tych formatach?

Zacznijmy od zupełnej "świeżynki", czyli konceptu 2.0 Compact, który w Polsce ujrzy światło dzienne 15 grudnia. Właśnie tego dnia Aldi otwiera pierwszy na naszym rynku sklep ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
11.12.2025 / 19:31
StoryEditor
Polska i inne kraje mają dość harców chińskich platform internetowych w Europie. Shein, Temu i AliExpress pod pręgierzem
Otwierając stacjonarny sklep w Paryżu Shein rozjuszył władze Francji, które rozpoczęły batalię przeciwko chińskim platformom internetowym (fot. Shutterstock)

Osiem krajów europejskich, z Polską włącznie, wezwało Komisję Europejską i państwa członkowskie do podjęcia bardziej radykalnych działań przeciwko chińskim platformom internetowym takim jak Shein, Temu czy Alibaba, które coraz śmielej poczynają sobie na starym kontynencie.

9 grudnia 2025 r. do Komisji Europejskiej trafił list podpisany przez władze ośmiu krajów UE, wzywający Komisję i pozostałe państwa członkowskie do silnej i nieustannej mobiliza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 09:27
StoryEditor
Zmowa cenowa na rynku produkcji żywności. Sześciu dystrybutorów przez 11 lat oszukiwało rolników
Traktor na polu

Ponad dekadę rolnicy w Polsce nie mogli swobodnie wybierać ofert na maszyny rolnicze marki Claas ani kupować ich w konkurencyjnych cenach. UOKiK ustalił, że w tym czasie w sieci sprzedaży funkcjonowała zmowa ograniczająca konkurencję.

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję nakładającą na uczestników porozumienia kary w łącznej wysokości ponad 170 mln zł.

Jak działała zmowa? Historia rolnika od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 19:10