09.12.2024 / 13:05
StoryEditor

Bjut by Dr. Max. Grupa Dr. Max, znana dotąd z prowadzenia aptek, otwiera pierwszy salon kosmetyczny

Bjut by Dr. Max to nowy koncpet handlowcy stworzony przez Grupę Dr. Max, będący połęczniem sklepu i salonu kosmetycznego (fot. Dr. Max)

Dr. Max – druga co do wielkości pod względem liczby aptek grupa w Europie – wchodzi w kanał kosmetyczny. Firma uruchomiła pierwszy stacjonarny sklep tego typu. Czym wyróżnia się koncept pod nazwą Bjut by Dr. Max?

Za opracowanie nowego konceptu handlowego grupy Dr. Max odpowiada czeski oddział firmy. Pierwsza placówka pod szyldem Bjut by Dr. Max także została otwarta w Czechach. Działa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 14:13
StoryEditor
Rozrywka napędza rozwój centrów handlowych. Jak zmieniają się modele biznesowe galerii?
Gemini Park Tychy (fot. materiały prasowe)

Latem centra handlowe Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tychy zanotowały wzrost ruchu klientów o odpowiednio 4 i 5,5 proc. proc. w porównaniu do zeszłego roku. Centra przekonują, że latem stały się lokalnymi hubami rozrywki.

Gemini podkreśla, że sukces jest o tyle istotny, że w tym samym czasie, w skali ogólnopolskiej notowano spadkowe tendencje. Za dobry wynik odpowiadają zwłaszcza punkty rozry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 11:38
StoryEditor
Allegro w sojuszu z konkurentem InPost. "Mamy największą sieć automatów paczkowych"
Allegro w sojuszu z DPD Polska. ”Mamy największą sieć automatów paczkowych” - ogłasza Marcin Kuśmierz (fot. Shutterstock + LinkedIn/Marcin Kuśmierz)

Szef Allegro ogłosił nawiązanie partnerstwa z DPD Polska. – Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych – dodaje Marcin Kuśmierz. To kolejny element konfliktu między Allegro i InPostem. Ale część klientów nie jest z tego zadowolona i wskazuje, że może zmienić miejsce zakupów.

W artykule przeczytasz:

  • Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych
  • Umowa Allegro z DPD Polska do kwietnia 2030 roku
  • Allegro Delivery to efekt współpracy DHL, DPD, Orlen Paczka i Allegro
  • „Nie ma InPostu w sklepie? Nie robię zakupów”
  • Konflikt między Allegro i InPostem. W tle pozew na 100 mln zł

Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych

– To się po prostu stało! Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych i punktów PUDO w Polsce – ogłosił w mediach społecznościowych Marcin Kuśmierz, prezes Allegro.

– Dzięki nowemu partnerstwu z DPD Polska nasi klienci mają teraz dostęp do jeszcze większej liczby metod dostawy i dogodnych lokalizacji. Nasz najnowszy partner jest obecny w Polsce od ponad trzech dekad. Dodatkowo łączy w sobie lokalne i międzynarodowe doświadczenie, ponieważ należy do Geopost, jednej z wiodących europejskich firm logistycznych. Allegro Delivery posiada ponad 31 000 automatów paczkowych i 37 000 punktów odbioru – dodaje szef Allegro.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 01:44