29.08.2024 / 10:38
StoryEditor

Combo w H&M. Wiemy, gdzie otworzy się w pierwszy w Polsce sklep sieci H&M poszerzony o ofertę Home

Szwedzka rupa H&M otwiera w Polsce pierwszy salon marki H&M poszerzony o ofertę Home (fot. Shutterstock)

W tym roku na całym świecie otwartych zostanie osiem salonów marki H&M, w których będzie można kupić nie tylko ubrania, ale również artkuły dla domu. Jeden z takich salonów ruszy w Polsce.

Szwedzka grupa H&M - globalna firma zajmująca się modą i wzornictwem, posiadająca ponad 4 tys. sklepów na przeszło 75 rynkach daje kolejny sygnał świadczący o tym, że nasz rynek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.09.2024 / 12:36
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Luis Amaral, SPAR, Dino, Eurocash, wyższa od zakładanej podwyżka płacy minimalnej oraz liczne fuzje i przejęcia w FMCG
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej

Obecny tydzień obfitował w informacje dotyczące kolejnych fuzji i przejęć w branży FMCG. Patrząc na sytuację gospodarczą i nastroje konsumentów, to już wkrótce usłyszymy o kolejnych transakcjach. Rosnące koszty i konsument, który ostrożnie podchodzi do kupowania to także problem największych firm dystrybucyjnych takich jak Dino czy Eurocash.

1. W handlu brakuje co najmniej 200 tys. pracowników! Czy cudzoziemcy uratują branżę?

2. Rząd zmienia zdanie ws. płacy minimalnej na 2025! Znamy nową kwotę, przedsi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 21:49
StoryEditor
Brainer zmieni rynek napojów funkcjonalnych? Właściciel firmy Superdrob stworzył własny start-up napojowy, czym chce pobić konkurentów?
Brainer. The Brain Drink od Lipco Foods

Spółka BrinkBev, należąca do Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek markę Brainer, czyli napój funkcjonalny o unikalnej recepturze, który nie zawiera kofeiny i tauryny. Firma podkreśla, że u podstaw tworzenia receptury było m.in. obniżenie poziomu zmęczenia bez zaciągania długu energetycznego, a także wsparcie koncentracji.

Start-upowa firma BrinkBev, będąca częścią multifoodowej Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek napój funkcjonalny Brainer. The Brain Drink, który nie zawiera kofeiny i tauryny. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 06:11