30.05.2025 / 08:35
StoryEditor

Ceny lodów rosną w kosmicznym tempie. Rożki drożeją o 47 proc. [TABELA]

O ile podrożały lody? (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

Sezon lodowy - pomimo wielu chłodnych dni w maju - trwa w najlepsze. Firma stojąca za aplikacją PanParagon sprawdziła, o ile lody poszczególnych typów podrożały przez rok oraz o ile ceny tych produktów podskoczyły przez dwa lata. Oto wyniki badania.

Według danych zebranych przez PanParagon, lody typu rożek przez dwa lata podrożały aż o 47 proc. To porównanie średniej ceny z maja 2025 r. ze średnią ceną z analogicznego mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 14:37
StoryEditor
FoodWell “kradnie” prezesa właścicielowi Oreo i Milki. Kto pokieruje firmą, która ma w portfolio marki Bakalland, Delecta i Purella?
Robert Sas, nowy prezes FoodWell (fot. Jan Rathke)

Zmiana na stanowisku prezesa FoodWell. Z początkiem maja br. funkcję tę objął Robert Sas, który w ostatnich latach był szefem koncernu Mondelez (tego od Milki i Oreo) na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Robert Sas to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą w firmach z sektora FMCG, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach europ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.05.2025 / 15:05
StoryEditor
Co Polacy kupują online? Wiosenne trendy w e-commerce
Co Polacy kupują online? (fot. Shutterstock)

Choć pogoda w maju nie rozpieszcza, Polacy już przygotowują się na cieplejsze dni – przynajmniej w zakupach online. Według danych Carrefour, rośnie zainteresowanie meblami ogrodowymi, produktami DIY oraz domowymi saturatorami do wody. Co jeszcze klienci dodają do koszyków i jakie wnioski płyną z analizy ich wyborów?

Wiosenne zakupy klientów Carrefour w kanale internetowym wyraźnie pokazują, że Polacy planują lato z wyprzedzeniem. Pomimo przymrozków w niektórych regionach kraju, największą p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. maj 2025 09:29