30.03.2021 / 12:26
StoryEditor

Papa John’s, jedna z trzech największych na świecie marek na rynku dostaw pizzy otwiera pizzerię we Wrocławiu

Papa Johns Wroclaw (Papa Johns)
We Wrocławiu powstała restauracja pod szyldem Papa John’s. Właścicielem lokalu jest sub-franczyzobiorca w Polsce – Kateryna Poliakova. Poza bezpośrednią opcją dostawy do domu czy odbioru osobistego, można także skorzystać z zamówień poprzez najbardziej znane agregatory.

Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie 3 lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki.  Prace projektowe i wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 17:49
StoryEditor
Administracja Trumpa ostro o kontrowersji wokół reklamy z Sydney Sweeney. Co powiedział rzeczkin Białego Domu?
Sydney Sweeney na zdjęciu reklamowym American Eagle (fot. materiały prasowe)

Rzecznik Białego Domu zabrał głos w sprawie medialnej burzy wokół reklamy American Eagle z aktorką Sydney Sweeney. Steven Cheung nie przebierał w słowach, nazywając całą sytuację "bull****" i przykładem "cancel culture w najgorszym wydaniu". Co dokładnie powiedział przedstawiciel administracji prezydenta i dlaczego jego wypowiedź wywołała dodatkowe emocje?

Dyrektor ds. komunikacji Białego Domu, Steven Cheung, zamieścił w mediach społecznościowych mocny komentarz w odpowiedzi na falę krytyki wobec kampanii reklamowej z udziałem Syd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Rossmann chce budować lojalność klientów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Rossmann uruchamia nową akcję skierowaną do użytkowników swojej aplikacji. Tym razem stawia na kolekcjonerskie piny, za którymi stoi popularna projektantka biżuterii Natalia Kopiszka. Jakie zadania czekają na klientów i co ma z tym wspólnego budowanie lojalności?

Od 30 lipca w aplikacji Rossmann ruszy nowa akcja, w ramach której użytkownicy mogą zdobywać kolekcjonerskie piny zaprojektowane przez Natalię Kopiszkę. W sumie do zebrania będz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 05:15