10.02.2024 / 12:28
StoryEditor

PepsiCo podniosło ceny i wystraszyło konsumentów. Przychody koncernu spadły po podwyżkach

Produkcja napojów Pepsi (fot. PepsiCo)
Wielokrotne podwyżki cen produktów spowodowały nie tylko konflikty z sieciami handlowymi, ale i odczuwalny spadek przychodów koncernu PepsiCo. Teraz firma prognozuje gwałtowne spowolnienie organicznego wzrostu przychodów na 2024 rok.

Niższy popyt zaczął być odczuwalny zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie – po podwyżkach cen – klienci sklepów kupują mniej napojów i przekąsek. Od dwóch lat PepsiCo przerzuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. luty 2024 12:02