10.02.2024 / 12:28
StoryEditor

PepsiCo podniosło ceny i wystraszyło konsumentów. Przychody koncernu spadły po podwyżkach

Produkcja napojów Pepsi (fot. PepsiCo)
Wielokrotne podwyżki cen produktów spowodowały nie tylko konflikty z sieciami handlowymi, ale i odczuwalny spadek przychodów koncernu PepsiCo. Teraz firma prognozuje gwałtowne spowolnienie organicznego wzrostu przychodów na 2024 rok.

Niższy popyt zaczął być odczuwalny zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie – po podwyżkach cen – klienci sklepów kupują mniej napojów i przekąsek. Od dwóch lat PepsiCo przerzuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:18
StoryEditor
Grupa Pepco ze spadkiem przychodów LFL. Kto zawinił i jak poradziły sobie sieci Pepco oraz Dealz?
Grupa Pepco zapowiada, że w całym roku obrortowym 2025 powiększy się o około 300 sklepów (fot. Shutterstock)

Pepco Group, właściciel sieci dyskontów Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, podała wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025, zakończony 31 grudnia 2024 r. Wskazują one na wzrost przy przychodów w ujęciu ogólnym, ale już w spadek w ujęciu LFL.

Przychody Grupy Pepco za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025 wyniosły 1,9 mld euro, co oznacza ich wzrost o 3 proc. rok do roku przy stałym kursie walutowym. Według danych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Różne oblicza convenience. W jakim kierunku ewoluuje najmniejszy format handlowy? Zapraszamy na panel podczas kongresu Retail Trends 2025
Zapraszamy na kongres Retail Trends 2025 (wiadomoscihandlowe.pl)

Segment convenience ma różne oblicza. Małe sklepy osiedlowe funkcjonują ze zmiennym szczęściem, Żabka rozkwita, stacje paliw przekształcają się w punkty gastronomiczno-handlowe, foodservice odżywa po pandemii. W jakim kierunku będzie zmierzać segment nastawiony na bliskość konsumenta i jego wygodę? Na to i wiele innych pytań będą poszukiwać odpowiedzi uczestnicy bloku tematycznego "Convenience, Fuel & Foodservice Trends powered by Nacs", podczas kongresu Retail Trends 2025.

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. styczeń 2025 13:29