31.07.2024 / 15:06
StoryEditor

Prawie 70 procent handlowców nie osiągnie w tym roku założonego celu. Kto jest temu winny?

Sprzedawcy mają coraz trudniej (fot. Envatoelements)

Salesforce opublikował nowy raport „State of Sales”, z którego wynika, że 67 proc. przedstawicieli handlowych nie spodziewa się osiągnąć swojego celu w tym roku, a jeszcze więcej, bo aż 84 proc., nie osiągnęło go w roku ubiegłym. Zdaniem ekspertów liczby te podkreślają ogromną presję, pod jaką znajdują się sprzedawcy.

Przedstawiciele handlowi zgłaszają, że spędzają 70 proc. czasu na zadaniach niezwiązanych ze sprzedażą, co utrudnia nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Aby sprosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, 7-Eleven, MOL, Rossmann a system kaucyjny, Nowy koncept Auchan, Makro się zwija, Biedronka, Action
Najważniejsze wiadomości z tygodnia (fot. materiały prasowe/Shutterstock)

Ostatni tydzień w hanldu przyniósł wiele ciekawych wiadomości. 7-Eleven ogłosił ambitne plany i nową strategię. MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych. Kaufland chce inwestować poważne pieniądze w Polsce, a Makro przeprowadza głęboką restrukturyzację. Z kolei Rossmann nie przystąpi do systemu kaucyjnego. Do tego Żabka rośnei na "street foodzie", a Action liczy zyski.

1. Auchan jak Żabka. Nowy koncept sklepu Auchan Summer pozwoli sieci opanować plaże, promenady i koncerty

Auchan pozazdrościł trochę Żabce, która uruchamia 160 sklepów sezo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:59
StoryEditor
Płatności odroczone w Żabce. Sieć testuje rozwiązanie znane z e-commerce [AKTUALIZACJA]
Żabka testusje Żappo – płatności odroczone na 14 dni w testach (fot. Żabka Polska)

Na rynku convenience zachodzą istotne zmiany – sieć Żabka wprowadza nowatorską usługę, która może zrewolucjonizować codzienne zakupy. Klienci zyskują możliwość odroczenia płatności. Jak działa nowa funkcja i jakie może mieć konsekwencje?

Media donoszą, że Żabka rozpoczęła testy usługi odroczonych płatności, nazwanej Żappo. Nowa funkcjonalność umożliwia klientom przesunięcie terminu zapłaty za zakupy o 14 dni. Li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 19:28