26.11.2024 / 14:40
StoryEditor

Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży [ANALITYCY]

Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Specyficzne kategorie produktowe wciąż są słabo uwzględniane w analizach sprzedażowych. W Polsce segment napojów izotonicznych już w 2020 roku osiągnął wartość 250 mln zł, co pokazuje, jak dynamicznie rozwija się rynek niszowych produktów. Eksperci eLeader wskazują, że producenci, którzy dokładniej monitorują te kategorie, mają szansę na lepsze zrozumienie rynku i zwiększenie swojej konkurencyjności.

– Polscy producenci oraz dystrybutorzy wiele tracą na nieuwzględnianiu trendujących kategorii w swojej analityce. Rozróżnianie wyróżników produktów, po które coraz chętniej sięg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:38
StoryEditor
Nie chce ci się robić grilla? Żabka zrobi to za ciebie! Sieć oferuje “grillboxa”
Grillbox od Żabki

Sieć Żabka przygotowuje się do majówki. Właśnie wprowadziłą do oferty “grillboxa”, który składa się… tylko z dwóch produktów.

Majówka już za chwilę, a cała Polska szykuje się na wielkie grillowanie. Jeśli jednak ktoś nie ma miejsca na rozstawienie grilla albo zwyczajnie nie chce mu się piec kiełbaski, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Carrefour wymyślił jak pomóc klientom w tanich wakacyjnych podróżach
Plecaki wprowadzone do sezonowej oferty Carrefoura mieszczą się w specjalne ”miarki” stosowane przez tanie linie lotnicze do określenia wymiarów bagażu podręcznego (fot. materiały prasowe)

Carrefour chce ściągnąć do swoich sklepów osoby, które szykują się do wakacyjnych wojaży. Oferta sieci poszerzyła się o produkty zainspirowane zaostrzającymi się wymogami dotyczącymi bagażu podręcznego wprowadzanymi przez tanie linie lotnicze.

Tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale coś za coś. W zamian każą sobie płacić słone kary (sięgające nawet kilkuset złotych) za to, że ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2025 05:26