29.02.2024 / 08:29
StoryEditor

Prognozy i strategie dla rynku FMCG na 2024 rok. Pobierz specjalne wydanie "Wiadomości Handlowych"

Co przyniesie 2024 r. branży handlowej i sektorowi FMCG w Polsce? Jakie trendy będą dominować? Sprawdź koniecznie, co mają na ten temat do powiedzenia czołowi przedstawiciele świata handlu oraz analitycy rynkowi.

Pod koniec listopada 2023 r., w magazynie „Wiadomości Handlowe” opublikowaliśmy sondę, którą przeprowadziliśmy jesienią wśród menedżerów największych firm z sektora FMCG, a także analityków i firm z obszaru usług i technologii dla sektora dystrybucyjnego. Zapytaliśmy nie tylko o plany, lecz przede wszystkim o scenariusze na kolejny rok oraz wyzwania i szanse, jakie z nim wiążą. Niestety nie byliśmy w stanie zmieścić tam ponad 50 często bardzo obszernych komentarzy i wywiadów, a te które wybraliśmy musieliśmy mocno okroić. Dlatego postanowiliśmy wydać specjalny raport „Prognozy i strategie dla rynku FMCG na 2024 rok”, w którym oddaliśmy głos naszym rozmówcom i komentatorom, publikując ich wypowiedzi w całości.

Głosy niemal wszystkich ekspertów łączą trzy kwestie. Po pierwsze, firmy wiedzą, że mają przed sobą trudny, pełen wyzwań rok, że nie wolno im tracić czujności, a także wstrzymywać dostosowywania i transformacji modeli biznesowych, które wymusiła sytuacja z ostatnich kilkunastu miesięcy. Po drugie, przyszły rok to nie tylko wyzwania, lecz nadzieja związana z powrotem koniunktury gospodarczej i odbudowywaniem siły nabywczej konsumentów. Tutaj wszyscy uczestnicy naszej sondy są jednak bardzo ostrożni. Trzeci temat to nowy rząd, wraz z którym przyszła wiara w poprawę klimatu politycznego, ale także ściślejszą współpracę między administracją a organizacjami biznesowymi, przede wszystkim zaś oczekiwanie zatrzymania biegunki legislacyjnej, uporządkowania i uproszczenia rozmaitych kwestii regulujących działalność gospodarczą.

Każdy z menedżerów dodaje do tej układanki swoje indywidualne uwagi i spostrzeżenia, swoją perspektywę, co buduje szerszy obraz rynku oraz gospodarki, czyniąc ten projekt jeszcze ciekawszym.

Czytelnicy będą mogli dowiedzieć się z tej publikacji jak wybrane firmy zamierzają poradzić sobie z nadchodzącymi wyzwaniami. Przede wszystkim pozwoli im ona znaleźć rozwiązania, które pomogą ich własnym biznesom przejść przez najbliższe miesiące, ciągle nieprzewidywalne ze względu na sytuację polityczno-społeczno-gospodarczą nie tylko w kraju, ale i na świecie. 

Zachęcamy do lektury!

Kliknij tutaj, aby pobrać specjalny raport „Prognozy i strategie dla rynku FMCG na 2024 rok”

09.06.2025 / 15:04
StoryEditor
Od Żabki po Media Expert. Jaka nowa inwestycja przytuli się do Biedronki i Lidla?
W Pyrzycach ruszył nowy park handlowy firmy Scallier

Firma Scallier otworzyła nowy park handlowy w Pyrzycach, w województwie zachodniopomorskim. Obiekt powstał tuż obok sklepów Lidla i Biedronki i zaoferuje klientom takie marki jak: Media Expert, CCC, Sinsay, Worldbox i Żabka.

Projekt parku handlowego w Pyrzycach zrealizowany został w partnerstwie z spółkę PKB Inwest Budowa, która odpowiadała z obszar deweloperski oraz oraz firmę Scallier, od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 18:12
StoryEditor
Sieć Sphinx na sprzedaż. Sfinks Polska chce wydzielić część biznesu i znaleźć dla niej inwestora
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska

Sfinks Polska rozpoczął projekt wydzielenia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Projekt obejmuje działalność prowadzoną przez spółkę pod marką Sphinx, w tym znaki towarowe Sphinx, restauracje własne prowadzone pod tą marką, umowy franczyzy marki, umowy najmu, podnajmu i inne umowy związane z działalnością prowadzoną pod marką Sphinx oraz zasoby przypisane do tej działalności.

Zarząd Sfinks Polska nie wyklucza przy tym sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej i możliwości pozyskania przez tę spółkę zależną inwestora zaintere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:51