15.12.2023 / 16:02
StoryEditor

Psi Patrol, Hot Wheels, Barbie i LEGO, czyli jaka zabawka z Carrefoura jest najbardziej popularna?

Hipermarket sieci Carrefour w Zamościu
Carrefour Polska sprawdził, które zabawki są najchętniej kupowane w okresie przedświątecznym. Jak pokazują dane sprzedażowe sieci, od początku listopada w pierwszej dziesiątce znajdują się m.in. samochodziki Hot Wheels, laleczki L.O.L, pluszaki z bajki Psi Patrol oraz od lat - zestawy LEGO. Jakie zabawki najmocniej kręcą polskie dzieci?

Carrefour przygotował podsumowanie TOP 10 zabawek, które w ostatnich okresie najlepiej sprzedają się w sklepach sieci. Według danych operatora od początku listopada dużym zainte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 11:52
StoryEditor
Eurocash szuka kupca na Inmedio. Sieć ma mniejsze przychody, ale zmniejszyła też stratę
Salonik sieci Inmedio (fot. Materiały Prasowe)

Sieć saloników prasowych Inmedio, w których większościowy pakiet udziałów ma Grupa Eurocash, miała ponad 4,5 mln zł straty netto w trzecim kwartale tego roku. Firma tnie koszty, by nie powiększać negatywnego wyniku, ale i tak wiadomo, że zostanie sprzedana.

Trzeci kwartał przyniósł Innmedio 194,2 mln zł przychodu wobec 197,2 mln rok wcześniej. Zysk brutto zwiększył się - w tym roku wyniósł 38,8 mln zł wobec 37,4 mln rok wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 18:31
StoryEditor
Biedronka rusza w świąteczną trasę. Pełna lista miejscowości

Okres przedświąteczny ponownie staje się sceną intensywnych aktywności największych detalistów w Polsce. Tym razem to Biedronka przyciąga uwagę Trasą Świętego Mikołaja, która 1 grudnia 2025 r. wyruszyła w ogólnopolskie tournée.

Według informacji prasowej sieć wraz z partnerem wydarzenia, marką Coca-Cola, przygotowała widowiskową trasę obejmującą 21 miejscowości. Charakterystyczny czerwony samochód Miko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 06:45