07.11.2024 / 14:28
StoryEditor

Reckitt sprzedaje swoje marki homecare. Kto powalczy o przejęcie Air Wick i Cillit Bang?

Cillit Bang, marka należąca do Reckitt Benckiser (fot. Shutterstock)

Brytyjski gigant produkujący m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leki (np. Strepsils, Nurofen), jak również środki do higieny osobistej, Reckitt Benckiser planuje sprzedaż kluczowych marek z segmentu środków czystości – wśród zainteresowanych są wielkie fundusze inwestycyjne.

Fundusze inwestycyjne, takie jak Advent International i Apollo Global, należą do grona zainteresowanych przejęciem części aktywów Reckitt Benckiser z sektora środków czystości, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 09:37
StoryEditor
Nils Swolkień, CEO Castorama Polska: Obciążenia regulacyjne i podatkowe powinny zostać zmniejszone!
Nils Swolkień, CEO Castorama Polska (fot. mat. prasowe)

"Sektor handlowy w Europie stoi przed wieloma wyzwaniami, ale również ogromnymi możliwościami. Aby zwiększyć konkurencyjność, firmy muszą przyjąć innowacyjne strategie, które pozwolą im wyróżnić się na rynku i sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów" - uważa Nils Swolkień, dyrektor generalny Castorama Polska.

Szef Castorama Polska w komentarzu opublikowanym w raporcie "Handel w Unii Europejskiej" podkreśla, że aby zwiększać konkurencyjność sektora handlowego w Europie, kluczowe jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 16:28
StoryEditor
Aldi znacząco ogranicza emisję. Czy to ekologiczny przełom dla sieci?
Dyskont sieci Aldi Nord (fot. materiały prasowe)

W najnowszym podsumowaniu działań środowiskowych Aldi Polska przedstawiono konkretne liczby, które pokazują skalę efektów zastosowania opakowań wielokrotnego użytku IFCO. Dyskonter osiągnął zauważalną redukcję emisji CO2 i znaczące oszczędności w zużyciu zasobów naturalnych. Jakie dokładnie wyniki udało się uzyskać i co oznaczają one dla branży handlowej?

W 2024 roku Aldi Polska kontynuowało współpracę z IFCO – dostawcą opakowań wielokrotnego użytku (PWU) dla świeżej żywności. Efektem tego partnerstwa jest uzyskanie prestiżowego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 01:57