26.11.2024 / 16:36
StoryEditor

Reserved wycofuje produkty ze sprzedaży. Chodzi o bezpieczeństwo klientów

Reserved wycofuje produkty ze sprzedaży. Chodzi o bezpieczeństwo klientów (fot. Shutterstock)

Reserved, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych, poinformowała o konieczności wycofania ze sprzedaży kilku produktów z powodu zagrożenia bezpieczeństwa. Marka apeluje do klientów o zaprzestanie korzystania z tych towarów i oferuje możliwość ich zwrotu, nawet bez paragonu. Co dokładnie zostało wycofane i jakie są szczegóły procedury zwrotu?

W oficjalnym komunikacie sieci Reserved czytamy: "W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 19:41
StoryEditor
Carrefour rzuca wyzwanie Żabce i rozwija projekt z Tchibo. Kto ma lepszą kawę?
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour, które działają w ramach stref „Bistro Smacznie”. To przestrzenie typu convenience ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:55
StoryEditor
Jak wspólna gra producenta i detalisty zwiększa marżę kategorii? [KOMENTARAZ]
Roman Szymczak, TM360 (fot. Tm360)

Wielu producentów i detalistów wciąż gra w tę samą, przestarzałą grę. Spotykają się przy stole negocjacyjnym, nie strategicznym. Mówią o rabatach, bonusach, opłatach – a nie o rozwoju. Analizują ceny zakupu, nie potencjał i możliwości całej kategorii. Jaki może być tego efekt? Obie strony tracą to, co najcenniejsze – zwiększenie sprzedaży, marży i coś równie ważnego, czyli wzajemne zaufanie.

Autorem tekstu jest Roman Szymczak – ekspert marketingu detalicznego, prezes firmy TM360.

Od pola bitwy do wspólnym myśleniu o kategorii

W modelu Category Mastery Fram...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 00:38