25.06.2025 / 15:32
StoryEditor

Rosyjskie dyskonty Myprice i Moja Cena w Polsce. Po reaktywacji sklepów strata wyższa od sprzedaży

Właściciele sieci Myprice i Moja Cena objęci są polskimi sankcjami (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Spółka Torgservis PL oraz jej właściciele - rosyjscy oligarchowie - od kwietnia objęci są sankcjami polskiego rządu de facto uniemożliwiającymi kontynuowanie działalności. Poznaliśmy jednak wyniki operatora sieci hard dyskontów Myprice i Moja Cena za 2024 r., czyli za rok, w którym Rosjanie reaktywowali biznes w Polsce. Okazuje się, że strata netto spółki przekroczyła przychody ze sprzedaży.

Torgservis PL pierwsze dyskonty w Polsce uruchomił w 2020 r. Działały one pod szyldem Mere. Zapowiedzi rosyjskiej grupy były śmiałe, planowano otwarcie 105 punktów sprzedaży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.07.2025 / 11:39
StoryEditor
Aldi zwariował? Ceny kawy rosną, a sieć dyskontów obniża jej ceny w sklepach o ponad 70 proc. Duże marki za "grosze"!
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Aldi, postanowiła ściągnąć klientów do sklepów, obniżając ceny kawy nawet o 70 proc. To atrakcyjna oferta, gdy spojrzymy na mocno rosnące już od dłuższego ceny ziarna kawy na światowych rynkach.

Jaką kawę będzie można kupić w Aldim taniej?

Pomimo gwałtownie rosnących cen kawy na światowych giełdach sieć Aldi postanowiła zaoferować klientom, którzy w ostatnich mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2025 / 09:10
StoryEditor
Pracownicy H&M jak policjanci z drogówki. Będą nosić kamery
Na zdj. sklep sieci H&M (fot. Radu Bercan/Shutterstock)

H&M uruchomił pilotażowy projekt z wykorzystaniem kamer nasobnych dla pracowników sklepów w wybranych sklepach w Wielkiej Brytanii. Ma to ograniczyć kradzieże oraz skalę przemocy w sklepach.

Jak zwraca uwagę portal retaildetail.eu, sieć odzieżowa nie jest pierwszą, która wyposaża swoich pracowników w małe kamery. Już wcześniej na podobny krok zdecydowało się Tesco o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 08:13