12.08.2022 / 11:17
StoryEditor

Ruszyła kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”

Wybieraj zielone etykiety (fot. materiał partnera)
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

Bohaterem kampanii jest pracownik MAKRO – Marek, który w 30 sekundowym spocie, podczas zakupów opowiada o zasadach programu. Kampania będzie trwała 2 miesiące i będzie dostępna w 2 kanałach: radiu oraz internecie. Za kreację odpowiada Agencja INCUBI, a za kampanię mediową Starcom & MGA.  

30-sekundowy spot reklamowy usłyszy 900.000 słuchaczy 70 ogólnopolskich oraz lokalnych stacji radiowych. Z kolei filmik zobaczy aż 3.000.000 internautów w najpopularniejszych serwisach internetowych. Reklama będzie wyświetlała się użytkownikom w pobliżu sklepów konkurencji.

– W najnowszej kampanii zależało nam na dotarciu do jak największej grupy klientów sektora handlu tradycyjnego. Postanowiliśmy zaprosić ich na wspólne zakupy z pracownikiem MAKRO, aby zapoznali się z nowym programem oraz poczuli jak prosto jest odnaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami. Najważniejsza jest jednak sama korzyść dla klienta –progi cenowe dostępne w zależności od ilości kupowanej ilości tego samego produktu.– mówi Sebastian Wężyk, Menedżer Pionu –Marketing. Warto podkreślić, że „Zielone etykiety” są częścią stałej polityki cenowej naszej firmy.

Więcej o programie można przeczytać na stronie www.makro.pl/zielone-etykiety

22. luty 2024 12:12