29.04.2024 / 11:18
StoryEditor

Rząd idzie na wojnę z siecią SPAR. Pada zarzut zniesławienia

Logo sieci SPAR (fot. Bartek Kaszuba)
Węgierski rząd chce podać do sądu sieć SPAR. To efekt słów prezesa austriackiego oddziału sieci, który stwierdził, że władze tego kraju chcą wymusić sprzedaż węgierskiego biznesu firmy za pomocą wysokich podatków.

Choć rząd węgierski, a konkretnie minister rozwoju gospodarczego Marton Nagy już kilka tygodni temu zapowiadał pozew, do tej pory firma nie dostała informacji o tego typu dokum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 14:20
StoryEditor
Ekspansja, poprawa marży i wzrosty sprzedaży. Żabka przedstawiła cele na najbliższe miesiące
Sklep sieci Żabka (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka podsumowała działania dotyczące ekspansji, rozwoju konceptu gastronomicznego, jak i biznesów cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Podczas specjalnej konferencji omawiano jednak nie tylko to, co wydarzyło się podczas pierwszego kwartału, ale i cele, jakie firma postawiła sobie na najbliższe miesiące.

Grupa Żabka przedstawiła wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się we wtorek 13 maja, firma przekazała m.in., że utrzymała bardzo d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 12:18
StoryEditor
Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków?
Sprzedaż kosmetyków osiągnęła w 2024 r. rekordową wartość 35 mld zł (fot. Shutterstock)

Polski rynek kosmetyczny w 2024 roku osiągnął rekordową wartość 35 mld zł. Oznacza to wzrost o ponad 6 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Które kanały mają największe udziały w sprzedaży kosmetyków i będą rozwijać się najbardziej dynamicznie?

Po kosmetyki Polacy nadal najczęściej chodzą do sklepów stacjonarnych, ale internet zaczyna coraz mocniej deptać im po piętach.

Gdzie Polacy najczęściej kupują kosmetyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 12:50