12.09.2024 / 21:41
StoryEditor

Sieć myjni Banieczka z planami intensywnej ekspansji. Firma zapowiada nowe kierunki rozwoju [WYWIAD]

Piotr Stawski, manager operacyjny w firmie Banieczka

Sieć myjni samoobsługowych Banieczka wchodzi w okres dynamicznego rozwoju. – Pozyskaliśmy nowych inwestorów, co pozwoliło nam na rozpoczęcie intensywnej ekspansji. Jesteśmy otwarci na różne formy pozyskiwania nowych lokalizacji, nie tylko zakup, ale również dzierżawę myjni, obsługę operacyjną czy nawet franczyzę – zaznacza Piotr Stawski, manager operacyjny w firmie Banieczka w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl.

Czym dzisiaj zajmuje się Banieczka?

Banieczka to największa sieć myjni samoobsługowych w Polsce, która obecnie obejmuje 52 lokalizacje, głównie w zachodniej części kraju. Nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 14:15
StoryEditor
DHL Express podnosi ceny usług kurierskich na 2025 r. w Polsce. Ile wyniesie średni wzrost stawek?
Samolot firmy DHL Express

Firma DHL Express zapowiedział zmiany w cenach usług, które wejdą w życie 1 stycznia 2025 r. Średni wzrost dla usługi Time Definite (lotniczej) oraz usługi Day Definite (drogowej) w Polsce wyniesie 6,9 proc. W przypadku tej ostatniej korekta uwzględnia zmianę opłaty paliwowej dla tej usługi.

DHL Express co roku dokonuje korekty cen, uwzględniając inflację i dynamikę walut, a także koszty administracyjne związane ze środkami regulacyjnymi i środkami bezpieczeństwa. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 16:50
StoryEditor
Żabka to sieć na lato. Piki sprzedażowe w innych okresach niż u większości rynku
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)

Kwartalne wyniki sprzedaży do klientów końcowych Żabki mówią jasno, że sieć najwyższą sprzedaż notuje w trzecim kwartale, czyli w najcieplejszych miesiącach w roku. To efekt wzrostu popytu na napoje i przekąski.

Trzeci kwartał w ostatnich trzech latach odpowiadał w Żabce za 28 proc. całorocznej sprzedaży. Drugi i trzeci kwartał odpowiadał za 26 proc., a pierwszy kwartał to 20-21 proc. s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 14:13