26.06.2024 / 13:38
StoryEditor

Sieć Netto sfinalizowała wieloletnią operację modernizacji swoich sklepów do najnowszego konceptu 3.0

Netto zakończyło modenizację sklepów w Danii (fot. Netto)
Duńska sieć dyskontów Netto zakończyła trwającą od 2019 r. operację modernizacji placówek do najnowszego konceptu 3.0. W miniony piątek uruchomiono sklep w Rødby – ostatnią duńską placówkę sieci po konwersji. Obecnie detalista pracuje nad nowym konceptem, którego testy trwają m.in. w Polsce.

Sieć Netto – największy detalista spożywczy w Danii – od pięciu lat prowadzi konwersję wszystkich 547 duńskich sklepów do konceptu 3.0. Operacja przyspieszyła w minionym roku, gdy zmodernizowano 222 placówki. Jak relacjonuje tamtejszy portal ritzau.dk, ostatni dyskont w miejscowości Rødby podjął działalność w ubiegły piątek.

"Niesamowita podróż"

– To była niesamowita podróż, która pokazała, jak silną kulturę mamy w Netto i jak daleko posunęliśmy się, aby oferować klientom to, co najlepsze. Moi koledzy z Netto i reszty Grupy Salling dokonali wielkiego wysiłku, skrupulatnie przestrzegając dobrze zorganizowanego i ambitnego planu, który został właśnie zrealizowany – cieszył się przy okazji uroczystej inauguracji sklepu dyrektor Netto Danmrk, Braw Bakir.

W Polsce trwają testy konceptu Netto 4.0

Przypomnijmy, że – jak pierwsze informowały wiadomoscihandlowe.pl – sieć Netto wystartowała właśnie w Polsce z testami nowego konceptu swojej placówki. Jest nowy layout i zdecydowanie szersza oferta mrożonek, a także większa strefa produktów sezonowych.

Placówka testowana jest przy ul. Piaskowej w Grodzisku Mazowieckim. Testowane tam rozwiązania mają przede wszystkim zwiększyć komfort robienia zakupów. Zmienił się layout sklepu. Wprowadzono układ z dwiema długimi głównymi alejami i przecinającymi je poprzecznie alejkami kategorialnymi. Zrezygnowano też z wyodrębnienia oferty in-out na dedykowanych stołach – w formacie 4.0 asortyment regularny i in-outowy oferowany jest całościowo i wszystkie produkty można znaleźć w jednym miejscu.

Zwiększyła się również strefa produktów mrożonych oraz wyodrębniono strefę z produktami sezonowymi. Obecnie jest to oferta grillowa. Mocniej oznaczono także ofertę promocyjną – końcówki regałów z ofertą Hitów miesiąca, Asów Tygodnia, Strefa Inspiracji. Netto mocniej podkreśliło asortyment świeży, czyli owoce, warzywa, pieczywo oraz mięso w regale chłodniczym.

Konrad Kaszuba
17.12.2025 / 14:30
StoryEditor
Czynne całą dobę. Co już można kupić w automatach vendingowych?
Przybywa automatów sprzedających zaskakujący czasem asortyment

Równo rok temu robiliśmy przegląd różnych automatów, i nie chodzi o butelkomaty, ale kwiatomaty, jajomaty i tego typu maszyny, czasem zaskakujące swoją ofertą. Co się w tym czasie zmieniło? Sprawdzamy!

W artykule przeczytasz:

  • Sprzedaż artykułów świeżych w automatach
  • Automat z bigosem i ciastem
  • Ziemniakomat od rolnika
  • Jakie są nietypowe automaty?
  • Jakie są ciekawe ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 13:24
StoryEditor
Mimo zagrożeń w łańcuchu dostaw, Azja wciąż pozostanie fabryką świata [ROZMOWA]
Fabryka w Chinach (Shutterstock

Ostatnia część wywiadu z menedżerami firmy Logwin dotyczy m.in. globalnych łańcuchów wartości, zjawiska nearshoringu, które praktycznie nie występuje, a także walki regulatorów UE z nie zawsze uczciwą konkurencją ze strony chińskich platform e-commerce.

Obszerny wywiad z menedżerami firmy Logwin. cz. V

  • Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE
  • Jarosław Bańkowski, regionalny dyrektor sprzedaży CEE, sz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. grudzień 2025 04:15